  • Data: 2010-05-23 19:17:10
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:htb6d8$du7$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Nikt im nie każe być rolnikami.

    O czym Ty piszesz? Natchnela Cie kampania predyzencka czy co?
    Napisales, ze nie placa podatkow, pytam z czego jak maja dwie kury i kilka
    ha ziemi? Co mnie obchodzi kto chce byc rolnikiem i na jakim poziomie zyje?
    Maja nie byc rolnikami po to tylko zeby placic wiecej podatku? Skoro tak
    zyja, pasuje im to, to ich sprawa.

    > Z tego powodu ludzie przedsiębiorczy siedzą w UK i innych krajach zachodu,
    > bo nie chcą partycypować w tym rozdawnictwie.

    Boze co za pierdoly. W innych krajach europy ktore masz na mysli panuje
    jeszcze wiekszy socjal niz u nas. Przypomne, ze to wlasnie w UE wymyslono
    doplady do rolnictwa z ktorych wartosci nasi rolnicy dostaja tylko 25%. Jak
    narazie to te wlasnie kraje nas orznely doplacajac wiecej swoim rolnikom,
    przez co min. nasi rolnicy nie moga byc konkurencyjni. Jak daj Boze te cale
    durne doplaty zniosa to przekonamy sie kto jest bardziej przedsiebiorczy.

    > Jak tak dalej pójdzie to zabraknie jakichkolwiek pieniędzy.
    > Dawanie czegoś za darmo prowadzi do ich degeneracji umysłowej, bo wiedzą,
    > że nie muszą nic robić, bo i tak dostaną.

    Swieta racja.

    Pozdro.. TK