  • Data: 2009-09-13 19:12:08
    Temat: Re: dom gotowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us wrote:

    > Czyli bardziej domki kampingowe, niż domy mieszkalne całoroczne.
    > Wybacz, ale kojarzy mi się to bardziej z tanim ośrodkiem
    > wypoczynkowym, niż z domem na cały rok...

    hm... masz widać klasyczny Polski gust o którym pisano nawet ostatnio w DF.

    w sam raz architektonicznie domy są fajne mają współczesną formę a nie tę
    zasraną bryłę pseudo dworu z wielgachnym garażem od frontu stadem
    udziwnienia na dachu obowiązkowym balkonem i kolumienkami przy wejściu, ach
    zapomniałem jeszcze szprosy w oknach najlepiej złote.

    no i koniecznie mur z kamienia oraz kuta brama.