  • Date: Sun, 13 Sep 2009 22:59:16 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom gotowy

    robercik-us pisze:

    > Jego sprawa i ani mnie, ani tym bardziej Tobie nic do tego... nie wiem
    > dlaczego się tak przyczepiłeś jak rzep psiego ogona...

    Nie "się przyczepiłem", tylko Tyś przylgnął ze wszystkich sił do
    stereotypów.

    Postaraj się o odrobinę obiektywizmu, oderwij się od starych przesądów...

    > Następny, co to lepiej wie co ktoś myśli... :-P

    Właśnie nie wiem - mogę tylko zgadywać. Wyrażaj się precyzyjnie i
    zaniechaj frazesów.

    > Pozwolisz, że skończę tę przepychankę, bo do niczego nie prowadzi.

    Przepychankę?

    > Chcesz, to sobie mieszkaj w gliniance, szałasie, kurnej chacie, domu
    > szkieletowym, domu-szafie... w bloku, albo na dworcu, a mnie pozwól
    > myśleć co chcę, robić co chcę i mówić co chcę... Jak nie rozumiesz słowa

    A czy ja czegoś tobie zakazuję? To ty mi robisz awanturę, że mam
    czelność kwestionować twoje "jedynie słuszne" opinie. Ba! Nawet nie
    dajesz dojść do tego, jaka konkretnie ta twoja opinia jest i na czym
    jest oparta!

    Typowy fundziak...

    > 'tradycyjne', to poszukaj sobie w odpowiednich źródłach - jest tego od
    > metra - i nie zmuszaj mnie do prowadzenia czczych dyskusji, bo ja
    > praktyczny gość jestem i w tym momencie kończę tę jałową wymianę nic nie
    > wnoszących zdań.

    Zachowujesz się jak durna pinda, co to kusząco ubrana wchodzi do baru
    "dla singli" a potem dziamgocze, że ją podrywają...

    To jest grupa DYSKUSYJNA! Dyskusje są jej ESENCJĄ.

    Ale nikt ciebie nie zmusza - jak ci się nie podoba to fora ze dwora.

    > Wiesz co... myślę, że po prostu nie warto, bo z wszystkowiedzącym i
    > zawsze mającym rację raczej nie wygram... chylę czoła, ale... pozostaję
    > przy swoim zdaniu.

    Tylko konkretnie jakim i na czym opartym?

    > Mnie upominasz, że mam bardziej merytorycznie się wypowiadać, a sam
    > brednie wypisujesz... 'cisza zależy od okien'... wiesz co... nie ciągnij
    > już może tematu, bo się kompromitujesz :-P. Poczytaj może trochę więcej,

    O'RLY?

    > a potem wydawaj arbitralne osądy. Ja z Tobą raczej nie pogadam, bo

    A ty pomieszkaj trochę więcej raz w jednym budownictwie, raz w innym.
    Czytanie i teoretyzowanie nie zmieni faktów, że dobrze postawiony i
    skonstruowany szkieletorek spokojnie może być dużo cichszy od domu
    murowanego (bo mury tez mogą być cieniutkie i bardzo przewodzące
    dźwięki, czego doznać może każdy, kto mieszkał w bloku).

    > nadajemy na różnych falach, a przestawiać się niestety nie będę... za
    > stary chyba jestem...

    To nie kwestia wieku, tylko raczej ogólnego ograniczenia i braku
    elastyczności...

    > Wybacz, ale niczego już Ci tu nie będę uzasadniał...

    To po cholerę włazisz w wątek na grupie dyskusyjnej? Idź na spotkanie
    rodziny radyja - tam lubią takich, co to nie dyskutują tylko posłusznie
    powtarzają dogmaty.

    > A może tak już bez takich insynuacji co..., bo jakbyś troszkę więcej
    > jednak poczytał, wiedziałbyś, że konstrukcja słowna 'dom-szafa' nie jest
    > epitetem...

    O'RLY?

    > Skończ już tą żenującą dysputę, bo ja Tobie prawa do posiadania własnego
    > zdania nie zabieram, a Ty jawnie próbujesz to robić... Tak tak... mam
    > uzasadnić...

    Bredzisz. To ty zabraniasz mieć innym inne zdanie i je omawiać.

    > Nie będę nic uzasadniał, a przy swoim pozostanę. Uważam, że dom z
    > prawdziwego zdarzenia, to dom murowany!! Dlaczego? Bo tak uważam i mam
    > prawo tak uważać, a jak Ty chcesz myśleć inaczej, to proszę bardzo :-),

    To pytam ponownie: po jaką cholerę pchasz się na grupę DYSKUSYJNĄ, jak
    nie zamierzasz dyskutować i robisz awantury, jak ktoś "ma czelność" mieć
    odmienne zdanie?

    > ale mnie swojego zdania nie narzucaj !!! bo nie zdzierżę :-O

    Och, strasznie się ciebie boję... ROTFL