    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 5 Sep 2022 13:52:59 -0700 (PDT)
    Subject: Re: maty na podczerwień
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 5 September 2022 at 21:50:57 UTC+2, ToMasz wrote:
    > witam
    > dostałem dzisiaj do zabawy matę na podczerwnień. powiesiłem w łazience,
    > nagrzała się do 40 stopni i:
    > z odległości 15cm bez problemu da się wyczuć dłonią że emituje ciepło
    > z odległości 50cm, policzkiem, uchem da sie wyczuć... też ciepło, ale
    > już nie że grzeje, ale które ucho jest wystawione na działanie jakiegoś
    > źródła ciepła
    >
    > natomiast jeśli po drodze jest jakaś przeszkoda, nie mówiąc już panel
    > podłogowy - nie ma szans na wyczucie różnicy, znalezienie uchem źródła
> [...]
    maty na podczerwień są bardzo szkodliwe, bo szkodliwa dla ciała jest podczerwień

    Nagrzewanie podczerwienią nalezy do zabiegów medycznych, leczenia reumatyzmu,
    ale dawki sa limitowane.

    Nagrzana podczerwienią głowa prowadzi do nadciśnienia, suchości gałek ocznych,
    suchości w gardle

    Żadnego podczerwionego syfu w domu, aby nie chorować

    Bylem u dyrektora energetyki w gabinecie
    a on mi reklamuje grzanie podsufitowe podczerwienią i wiszą pod sufitem takie goowna
    i grzeją glowę
    i wywołują ból, bo to wielki syf, szkodliwy dla zdrowia, a żadne słońce

    Teraz bida to caly kraj będzie opalany gumowym groszkiem ze starych opon