    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 17 Nov 2012 03:54:23 -0800 (PST)
    Subject: Re: ocena projektu
    From: Bolko <s...@g...com>

    > taka cyfre uslyszalem w Lublinie wiec troche dala do myslenia... w sumie
    > moglem potwierdzic stawke u innego ale...

    Od 10 lat pracuje w budowlance z czego 5 jestem kupcem i obowiązuje zasada
    przynajmniej minimum 3 oferty. I powiem szczerze że czasami trudno jest znaleść nawet
    dwie.

    Jak szukałem architekta wnętrz do swojego mieszkania włączyłem PANORAME i wysłałem
    zapytanie z opisem tego co potrzebuje do kilkunastu architektów. Odpowiedziało mi
    chyba pięciu z czego jeden że jest dostępny za półroku.

    Jak moge coś dodać...
    W USA pracowałem fizycznie na budowach. Tymi ręcami wybudowałem trzy domu + pare
    mniejszych rzeczy. A teraz patrzac na na znajomego jak buduje dom.

    Ja zacząłbym od tyłu.
    Czyli zastanowił się jak bedzie wyglądać łazienka jak wyglądać kuchnia gdzie
    będziecie trzymać ubrania, jakie łóżko chcecie gdzie TV. I to nie na tej zasadzie że
    mniej więcej. Tylko konkretne rysunki wymiary
    Bo takie rzeczy będą świadczyć o komforcie waszego życia a nie pod jakim kątem leży
    dach.

    Przykład:
    Pamietam jak gdzieś w Chicago ściany jeszcze nie pomalowane popodłodze walają się
    resztki płyt GK czyli totalny syf w tu właściciel przywozi 50 calowy TV i każe go
    zamontować na ścianie.
    Paranoja prawda???? (pomyślałem wtedy)
    A teraz...
    Gdzieś w południowej Polsce. Ściany pomalowane na podłodze parkiet.Ktoś powoli kończy
    prace. Trzeba pomyśleć gdzie postawić TV.
    Fajnie żeby był w tym miejscu.
    Cholera wszystko fajnie tylko jak doprowadzić prąd i sygnał.