    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tani chinski gres
    Date: Sat, 13 Feb 2010 21:35:25 +0100

    Uzytkownik "Art" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:hl70q3$g69$1@news.onet.pl...

    > Ano wlasnie, jaka maszynke do ciecia takiego gresu polecacie?
    > Musze wyposazyc swojego majstra w taka maszyne.

    Jak nie ma narzedzi to gon od razu i sie nie zastanawiaj. Ja dwoch mialem
    wyposazac, w koncu jeden kupil jakis shit ktorym nie dalo sie ciac i uciekl
    zostawiajac reszte narzedzi i nieskonczona robote. Drugi biegal do jakiegos
    pociotka po maszynerie do ciecia i tez uciekl nie konczac tego co zaczal
    rowniez zostawiajac narzedzia. W zyciu nie wezme do roboty zadnego glaba
    amatora bez narzedzi. Co to za pracownik bez narzedzi? Objazdowy domokrazca
    ktory nie potrafi zarobic na wlasne narzedzia. Szcerze odradzam orzniety
    przez podobne przypadki.

    > Chodzi o to aby maszyna wytrzymala taki przerób.
    > ta wydaje sie za tania:
    > http://img96.imageshack.us/img96/6943/20100119145603
    .jpg

    Nie nadaje sie.

    > moze ta:
    > http://img51.imageshack.us/img51/1107/20100119145610
    .jpg

    Takie cos bedzie dobre. Tarcza powinna przesuwac sie nad plytka i powinna
    byc chlodzona woda. Sprawdz tylko, czy dlugosc prowadnicy bedzie
    wystarczajaca do wybranych plytek.

    Pozdro.. TK