  • Data: 2015-10-23 20:19:43
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-23 o 16:29, Budyń pisze:
> [...]
    ale można kombinowac z tarasem na domu:-)

    > nie paranoja tylko próba zapanowania nad chaosem urbanistycznym. To ze zbudujesz
    ładny dom nie oznacza ze on bedzie pasował do otoczenia.

    > b.

    A jak podcierasz sobie d... to także sprawdzasz w jaki sposób jest to
    dozwolone?
    Jak mnie wkur..... takie pier....nie, że "chaos urbanistyczny".
    Wytłumacz mi w czym jest lepszy "las" takich samych domów, takich samych
    ogrodzeń, takich samych uliczek, gdzie nawet mieszkańcy mają problem z
    trafieniem do swojego domu?
    Jak widzę takie osiedla to chce mi się rzygać i zawsze nasuwa mi się
    pytanie "jak kur.... ludzie mogą mieszkać w tak nudnym i brzydkim
    otoczeniu?"
    Tego typu zabudowa niczym się nie różni od typowych PRL-owskich blokowisk.
    Mam znajomych, którzy mieszkają na takich osiedlach. Jak ich odwiedzam
    to zawsze mam dylemat czy to jest 4 czy też 6 uliczka za przystankiem
    autobusowym, a który dom rozpoznaje się stojących pod tym domem samochodach.
    Ci, którzy tworzą takie przepisy i je egzekwują to ludzie bez
    kompletnego wyczucia estetyki.
    To właśnie dzięki różnorodności urbanistycznej, otoczenie nabiera
    swojego, niepowtarzalnego charakteru. Staje się ono ciekawe, ładne, a
    przede wszystkim rozpoznawalne - staje się otoczeniem, do którego chce
    się wracać.