    From: "Henryem" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: za glośne pociągi - co z tym zrobić
    Date: Wed, 3 Apr 2013 13:19:42 +0200

    Użytkownik "decore-meble.pl" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d1809b9a-bda3-459d-9541-0705e6bbb2e3@googlegrou
    ps.com...
    czy istnieje sposob zeby zmusic pkp do postawienia ekranów, jak sie o to
    starać?

    Ja bym spytał czy jest sposób by ograniczyć hałas?
    Ci co uprawiaja radosną twórczość okulistyczną typu :widziały gały, albo ci
    co opowiadają historie o lotniskach czy rzeczkach tak naprawdę nie mają nic
    do powiedzenia w sprawie. Dla mnie nie ma znaczenia, czy robert jest sobie
    winien , bo pomimo ostrzeżeń zamieszkał w strefie podwyższonego hałasu.
    Obowiązkiem każdego emitenta jest redukowanie hałasu pochodzącego z jego
    działalności.
    Sam mieszkam przy nasypie kolejowym na Powiślu. Parapet mam na wysokości
    torów kolejowych w odległości 40m a torów są trzy pary.W latach 80 nie było
    takie upierdliwe ale dzisiaj zaczyna być wkurzające. Nie otworzysz okna jak
    nie pogłosisz TV.Szyby, ramy, parapety pokryte rdzawym nalotem.Jak chcemy
    się wyspać, używamy stoperów do uszu.Często maszyniści używają sygnałów
    dzwiękowych , że spadasz z kanapy. Jak czytam o protestach przeciw ekranom
    na Powiślu to brałbym halabardę i leciał rąbać organizatorów.
    Mnie jest wsio ryba ,czy to będzie ekran czy to będzie tuba, oby było ciszej
    i czyściej.
    Tylko nie piszcie mi sprzedaj i spieprzaj na wiochę , bo tę alternatywę
    znam.
    pozdrawiam