eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniecena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ... › cena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z tym związane ...
    From: "Dawidus" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: cena metra kwadratowego dopcieplenie elewacji i rożne detale techniczne z
    tym związane ...
    Date: Thu, 1 Sep 2011 22:56:30 +0200

    Jakiś czas temu pytałem o grubość styropianu. Wiem, że ideałem byłoby 15 cm
    ew 12 też ujdzie :-)))
    Teraz mam takie pytania:
    Potrzebujemy docieplić budynek ( a dokładnie fragment czyli jedną klatkę
    dłuuuugiego szeregowca w starym budownictwie. Czyli 2 ściany ; od frontu i
    od ogródka.
    Wysokość całości około 9 m a szerokość około 7,5 m i takie dwie ściany jak
    wspomniałem. Od frontu jest w sumie 9 okien a od ogrodu 6. Żadnego demontażu
    rynien - tylko parapety i czapka na ogniomurze do wymiany.
    Zastanawiam się jak szukać wykonawcy i jakie są ceny. Jakie realne?
    Lokalizacja Gdańsk Wrzeszcz.

    Jakiś czas temu czytałem o około 60-70 PLN kompleksowo za m 2 robocizna +
    materiał.
    Czy możecie podać jakieś przykłady stawekz ostatniego czasu?
    Ile da się realnie wywalczyć?

    Oczywiście wiele zależy od tego co się chce.
    Myślimy o 12-15 cm styropianu oraz ....
    właśnie, jaki tynk?
    Podobno jest kilka rodzajów. Zna sie ktoś na tym? Wady, zalety, porównanie
    kosztów...

    Jakich produktów unikać .... ?
    O co pytać potencjalnego wykonawcę ? ( myślałem pytać np jak kleją płyty do
    ściany - podobno nie należy kleić tylko na placki lecz też na zamkniętą
    ramkę z kleju na każdej płycie ).
    Do tego na wielu eelwacjach widziałem mech a raczej pierwotka czyli zielony
    nalot a na innych nawet bardzo starych nic i to na różnych stronach świata.
    Kolega stwierdził, że wiele zależy od tynku... no właśnie.

    Ile i jakich warstw powinno być?

    Ile kołków powinno być realnie na 1 m 2?

    Czego jeszcze dopilnować i o co wypytać?
    Jaka listwa startowa lepsza? Blaszana? nie wpuści np myszy do styropianu?

    Help bo mózg się lasuje.

    Może macie jakąś ekipę godną polecenia co do Gdańska dojedzie?

    Dawid