  • 1. Data: 2021-07-14 22:11:41
    Temat: Kryj się kto może.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    uzyszkodnik ma znowu, albo caly czas ten sam, atak.znowu z wody która leje upiekł
    wodny chleb i wciska głodne kawałki.

  • 2. Data: 2021-07-14 23:33:33
    Temat: Re: Kryj się kto może.
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 14 lipca 2021 o 22:11:43 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > uzyszkodnik ma znowu, albo caly czas ten sam, atak.znowu z wody która leje upiekł
    wodny chleb i wciska głodne kawałki.

    Nachlał się po prostu albo naćpał czegoś i klepie w klawiaturę zaśmiecając kolejną
    grupę.
    Z godzinne na to straci zanim go sen zmorzy, a przez ta godzinne by chrześniakowi z
    pół m2 styropianu na posadzce położył.
    No chyba że zależy na pochwałach które lada chwila od Runta/ Pajdaka(czy jaki on
    teraz nick ma) dostanie.
    Chory człowiek z urzyszkodnika jak widać, ja mu zaczynam współczuć ale tez szkoda ze
    z kolejnej grupy śmietnik robi.
    Powinien się leczyć, jest jeszcze nadzieja.

  • 3. Data: 2021-07-15 08:57:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-14 o 23:33, Kris pisze:
> [...]
    grupę.
    > Z godzinne na to straci zanim go sen zmorzy, a przez ta godzinne by chrześniakowi z

    Muszę cię zmartwić, bo takie odpowiadanie, zajmuje mi maksymalnie
    kilkadziesiąt sekund, a wy tracicie czas, aby sprawdzić co tam znowu
    wymyśliłem, a później tracicie czas aby pisać swoje dyrdymały.

    Ale jak ktoś jest głupi to niech poświęca czas i pisze beletrystykę.

> [...]
    teraz nick ma) dostanie.
    > Chory człowiek z urzyszkodnika jak widać, ja mu zaczynam współczuć ale tez szkoda

    Co wy robicie, jak nie śmietnik?

    Po ch.. te wasze chamskie pyskówki? Jakie one mają wkład merytoryczny w
    dyskusjach? Chcecie się tyrpać napletkami i wzajemnie dowartościowywać
    to wypier.... na priv.

    > Powinien się leczyć, jest jeszcze nadzieja.

    W waszym przypadku nadzieja już umarła.

    Dlatego będę zaśmiecał wasze wypowiedzi we wszystkich wątkach, tak
    długo, jak długo będziecie się w chamski sposób dopierdalać. Mnie to
    zajmuje ułamek czasu jaki poświęciłem na napisanie tego pasta.

  • 4. Data: 2021-07-15 09:44:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 08:57:49 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > .
    >
    > Dlatego będę zaśmiecał wasze wypowiedzi we wszystkich wątkach, t

    Będziesz zaśmiecał kolejną grupę i jeszcze się tym chwalisz.

    No cóz- inni użytkownicy grupy Sobie opinie o Tobie wyrobią. Moja znasz.
    Zresztą już oprócz głupka co pod różnymi nickami bałagan na grupach robi nikt Tobie
    nie odpowiada. Na 30 ostatnich Twoich wpisów tylko on Tobie odpowiedział.

    > . Mnie to
    > zajmuje ułamek czasu jaki poświęciłem na napisanie tego pasta.

    W tym czasie byś u chrześniaka na posadzkę zerknął, przedłużacze posprzątał to może
    szybciej by szło Tobie układanie styropianu. Bo tempem 0,5 -1 m2 na godzinę to nawet
    na chleb(bezwodny) nie zarobisz.

  • 5. Data: 2021-07-15 11:03:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 09:44, Kris pisze:

    > Będziesz zaśmiecał kolejną grupę i jeszcze się tym chwalisz.

    To ty z zenusiem zaśmiecacie swoimi chamskimi postami. Ja nie mam w
    zwyczaju pisać głupot bez powodu, a to co teraz robię jest tylko i
    wyłącznie reakcją na wasze chamstwo.

    > No cóz- inni użytkownicy grupy Sobie opinie o Tobie wyrobią.

    Kto ma choć odrobinę "oleju w głowie", wie gdzie leży problem i kto jest
    temu winien, a na opinii idiotów po prostu mi nie zależy.

    > Moja znasz.

    Twoja opinia nie ma żadnej wartości, dlatego w ogóle jej nie biorę pod
    uwagę. Swoimi "opiniami" (należałoby to nazwać po imieniu - chamskimi
    pyskówkami) ty i zenuś, rozpierdalacie grupy dyskusyjne. Osoby, które
    mają trochę kultury i rozumu, przestały pisać. Zauważ, że na grupach już
    prawie nic się nie dzieje, a tylko ty się produkujesz z zenusiem.

    > W tym czasie byś u chrześniaka na posadzkę zerknął, przedłużacze posprzątał to może
    szybciej by szło Tobie układanie styropianu. Bo tempem 0,5 -1 m2 na godzinę to nawet
    na chleb(bezwodny) nie zarobisz.

    Na twoje także nikt nie odpowiada poza takim samym mądrym jak ty -
    zenusiem. I co z tego?

    Będziesz pisał głupoty to w ogóle nikt już z tobą nie będzie dyskutował,
    a jak ja się postaram to zniechęcę nawet zenusia.

    Trochę pojęcia mam na temat komputerów, pisania nieskomplikowanych
    programów i naprawdę nie stanowi to dla mnie większego problemu, aby
    zautomatyzować odpowiedzi na takie durne posty jak wasze. Skrypt
    wyszukuje mi wasze, chamskie wypowiedzi na podstawie haseł i chamskich
    zwrotów i automatycznie je zaznacza. Wpisuję co tam chcę i jednym
    kliknięciem wysyła wiele odpowiedzi. Jedynym ograniczeniem jest serwer
    do którego nie można zbyt dużo wysłać naraz odpowiedzi w tym samym
    czasie, bo blokuje jako spam. Ale i na to jest rada. Zajmuje mi to nie
    więcej jak kilkadziesiąt sekund, aby wpisać odpowiedź i kliknąć, aby
    wysłać kilkadziesiąt czy nawet kilkaset odpowiedzi.

    To jest moja ostatnia, ręcznie napisana odpowiedź pod waszym adresem. Na
    dalsze nie mam już ochoty, a kolejne wasze chamskie dyskusje będziecie
    prowadzili z moimi skryptami, a nie ze mną i będziecie tracili czas
    bezproduktywnie jak idioci, a moje odpowiedzi będą szły pod wasze
    wszystkie wypowiedzi.

    Przepraszam wszystkich, pozostałych userów za to, że mnie zmuszacie do
    rozsyłania tylu postów, ale jak widać innego rozwiązania nie ma na waszą
    głupotę i chamstwo. KF nie zdaje egzaminu.

  • 6. Data: 2021-07-15 11:16:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 11:03:30 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Wzenusia.
    >
    > Trochę pojęcia mam na temat komputerów, pisania nieskomplikowanych
    > programów

    Na tym też się znasz? ( czy syna sąsiada poprosiłeś o korepetycje?)
    Wcale bym mnie nie zdziwiło jak napiszesz że śpiewać i grać na instrumentach
    potrafisz, konno jeździć czy że w balecie tańczyłeś.
    Innych Twoich umiejętności nie wymieniam, znając życie kolejny przydługi post
    niedługo napiszesz i wymienisz co tam potrafisz oprócz rozkładania styropianu w
    tempie 0.5-1m2 na godzinę.
    Tu już Twoje głupoty ludzie prostują(dyskusja z Myjk, z heby chociażby czy kilka
    innych) w zamian od chamów ich wyzywasz.
    Podobne pyskówki na elektrodzie próbujesz prowadzić ale tam większe grono jak tutaj
    ludzi technicznych i szybko Ciebie do pionu stawiajá.h

  • 7. Data: 2021-07-15 11:18:54
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > rozsyłania tylu postów, ale jak widać innego rozwiązania nie ma na waszą
    > głupotę i chamstwo. KF nie zdaje egzaminu.

    Nastaj sąsiadowi na wycieraczkę i go p
    rzepros że głupoty robisz.
    Daj znać co sąsiad na to.

  • 8. Data: 2021-07-15 11:26:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 11:03:30 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >. Zauważ, że na grupach już
    > prawie nic się nie dzieje, a tylko ty się produkujesz z zenusiem.

    Dasz radę sprawdzić ile w ciągu ostatniego tygodnia postów w tej chociażby grupie
    napisałem ja a ile Ty?
    Jak temat ogarniesz to daj znać kto zaśmieca grupę

  • 9. Data: 2021-07-15 11:30:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 11:18, Kris pisze:

    > Nastaj sąsiadowi na wycieraczkę i go p
    > rzepros że głupoty robisz.
    > Daj znać co sąsiad na to.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 10. Data: 2021-07-15 11:30:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>