  • 1. Data: 2021-07-15 21:26:12
    Temat: Samozapłon odkurzacza Alfawise V8S PRO
    Od: adam <a...@a...pl>

    https://www.wykop.pl/link/6185927/samozaplon-odkurza
    cza-alfawise-v8s-pro/

    Właściciel mieszkania po powrocie z weekendu zastał dom w stanie jak
    powyżej. Tak opisał sytuację, cytuję za:
    https://www.pepper.pl/dyskusji/samozaplon-odkurzacza
    -alfawise-v8s-pro-416036

    "Jako, że odkurzacz był tani i miał dobre opinie, pewnie skusił niejednego.
    Sprawdźcie proszę swoje zabawki, rozważcie wysłanie go na emeryturę,
    albo przynajmniej wymieńcie w nim baterie.

    Dostawca (GearBest) na razie umywa ręce (choć przewinęła się wiadomość o
    zwrocie pieniędzy bez konieczności odesłania produktu)
    Alfawise jest marką a nie producentem wiec kontaktu brak.
    Straty w domu to grubo ponad 100 000 zł
    WSZYSTKO(!!!) wymaga specjalistycznego czyszczenia (sadza z plastiku i
    baterii li-ion).
    Ubezpieczając dom oczywiście nie przewidziałem, że dym i sadza zniszczą
    wszystko w domu, ubezpieczycielowi, zresztą, nie spieszy się z obsługą
    szkody.

    Oczywiście większość to pozytywy - nikogo nie było w domu, spalił się
    tylko odkurzacz, wyrzuciliśmy całą masę niepotrzebnych rzeczy, nie
    będziemy czekali z malowaniem ..."

  • 2. Data: 2021-07-15 23:14:14
    Temat: Re: Samozapłon odkurzacza Alfawise V8S PRO
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 21:26, adam pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiście większość to pozytywy - nikogo nie było w domu, spalił się
    > tylko odkurzacz, wyrzuciliśmy całą masę niepotrzebnych rzeczy, nie

    Ale problem dotyczy nie tylko odkurzaczy, ale wszystkich urządzeń
    wyposażonych w baterie litowe.

    U mnie w rodzinie był przypadek, że wybuchł telefon leżący na stole i
    gdyby nie to, że byli w domu to zakończyłoby się to pożarem domu.
    Pomyśleć też co by było, gdyby telefon wybuchł w kieszeni np. podczas
    prowadzenia samochodu.

  • 3. Data: 2021-07-15 23:56:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 23:14:10 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > gdyby nie to, że byli w domu to zakończyłoby się to pożarem domu.
    > Pomyśleć też co by było, gdyby telefon wybuchł w kieszeni np. podczas
    Na siedem przypadków w czasie dwudziestu lat na całym świecie jeden telefon wybuchł u
    ciebie w rodzinie. Na rybach byłem. Wyciągnąłem spod wody zapalona świeczkę.

  • 4. Data: 2021-07-16 00:00:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 21:26:15 UTC+2 adam napisał(a):
> [...]
    >
    > Oczywiście większość to pozytywy - nikogo nie było w domu, spalił się
    > tylko odkurzacz, wyrzuciliśmy całą masę niepotrzebnych rzeczy, nie
    Dobrze tam ktoś napisał. " Straty na 100 tysięcy. Będziesz nowy dom stawiał?"

  • 5. Data: 2021-07-16 08:51:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    u ciebie w rodzinie. Na rybach byłem. Wyciągnąłem spod wody zapalona świeczkę.

    Jedno kliknięcie w Google i znalazłem kilkadziesiąt takich przypadków.

    To jest dowód na to, że kłamiesz:

    https://www.google.com/search?q=wybuch%C5%82+telefon
    &client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk013qcdBWTmu_ekFW6GXss
    mWOwHtug:1626416769246&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved
    =2ahUKEwiOh6bO-ubxAhWMyKQKHeCABQ4Q_AUoAnoECAEQBA&biw
    =1280&bih=639

    Tylko jaki masz w tym cel, aby kłamać?

  • 6. Data: 2021-07-16 12:13:28
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-07-16 00:00, Zenek Kapelinder wrote:

    > Dobrze tam ktoś napisał. " Straty na 100 tysięcy.

    to może być mało, sam lokal zastępczy to ładnych parę tysięcy,
    wywiezienie wszystkiego do przechowywania też, naprawa ściany, umycie i
    odmalowanie wszystkich powierzchni kilka+kilkanaście, czyszczenie mebli,
    podłóg, każdej jednej rzeczy z takiej sadzy...

    oczywiście to wycena dla ubezpieczyciela czyli - gówno mnie to obchodzi,
    ma być zrobione tak jak było i to szybko

    jak ktoś się tam wprowadzi i będzie sobie czyścił po 1m2 dziennie we
    własnym zakresie to i dziesięć razy taniej może być licząc po minimalnej
    stawce godzinowej

    > Będziesz nowy dom stawiał?"

    stówka to powoli zaczyna wystraczać na namiot...

  • 7. Data: 2021-07-16 12:15:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 08:51:38 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    mWOwHtug:1626416769246&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved
    =2ahUKEwiOh6bO-ubxAhWMyKQKHeCABQ4Q_AUoAnoECAEQBA&biw

    Bardzo pomocny znowu byłeś. Na kilkadziesiąt miliardów akumulatorów litowych jakie do
    tej pory przewinęły się na ziemi znalazłeś kilkadziesiąt przypadków. Naprawdę trzeba
    w takiej sytuacji mieć kosmicznego pacha żeby jeden był w twojej rodzinie.
    Wyłowiona świeczka pali się dalej.

  • 8. Data: 2021-07-16 12:17:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 12:13:39 UTC+2 m4rkiz napisał(a):

> [...]
    > stawce godzinowej

    > stówka to powoli zaczyna wystraczać na namiot...
    Pierdolisz bzdury jak rzadko który.

  • 9. Data: 2021-07-16 12:20:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-07-16 12:17, Zenek Kapelinder wrote:

    > Pierdolisz bzdury jak rzadko który.

    merytorycznie jak zwykle

  • 10. Data: 2021-07-16 12:40:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 12:21:10 UTC+2 m4rkiz napisał(a):

    > merytorycznie jak zwykle
    Jak moglem być merytorycznym jak zajebałes jak chory w kubeł. Na zdjęciach widać ze
    straty jakieś są ale tylko w prostej robociznie. Dach się nie spalił na przykład. Nie
    napisałem że koszty wynoszą zero. Ale na bank nie będzie to 100 tysięcy. Kiedyś był
    tutaj temat że ktoś kupił używany dom. Jak na dom to trochę tylko używany bo
    dwudziestoletni chyba był. I spytał co w takim domu jest do zrobienia. Ja mu
    odpisałem że niech wymieni wannę, sedes. A jak by była potrzeba techniczna albo
    estetyczna to pomalować. A tacy jak ty wymieniali okna, instalacie, dach i chuj wie
    co jeszcze.