  • 1. Data: 2021-07-15 22:03:48
    Temat: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: budynPL <b...@g...com>

    w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    zniszczyłem wspólne dobro.
    Gratulacje ze smutkiem załączam...

    b.

  • 2. Data: 2021-07-15 22:11:17
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.07.2021 o 22:03, budynPL pisze:
    > w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    > zniszczyłem wspólne dobro.
    > Gratulacje ze smutkiem załączam...

    Najdziwniejsze, że użytkownik wydawał się całkiem normalny. Straszne, co
    się z ludźmi czasem robi...

    --
    MN

  • 3. Data: 2021-07-15 23:07:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 22:11, Marcin N pisze:

    > Najdziwniejsze, że użytkownik wydawał się całkiem normalny. Straszne,
    > co się z ludźmi czasem robi...

    Bo jak długo można akceptować takie, chamskie zachowania, kłamstwa i
    złośliwości w każdym wątku i w każdej wypowiedzi?

    Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko, że
    ze zwielokrotnioną siłą, bo potrafię.

    Wielokrotnie prosiłem ich aby sobie odpuścili, ale oni nie wiedzą, kiedy
    skończyć.

    KF nie pomaga, bo ktoś ich ciągle wyciąga. Na szczęście Ghosta nikt mi
    nie wyciąga z KF-a i mam już z nim spokój.

    Jak widać najwyższy czas, aby grupy dyskusyjne zaczęto moderować.

  • 4. Data: 2021-07-15 23:30:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 15.07.2021 o 23:07, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > złośliwości w każdym wątku i w każdej wypowiedzi?
    >
    > Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko, że

    Terefere. U mnie trafiłeś na tą samą półkę, co inne indywidua. Nie
    pozdrawiam.

    --
    MN

  • 5. Data: 2021-07-15 23:46:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 23:07:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > nie wyciąga z KF-a i mam już z nim spokój.
    >
    > Jak widać najwyższy czas, aby grupy dyskusyjne zaczęto moderować.
    Chcesz cenzurować grupy a mnie chuju od ubeków wyzywasz.

  • 6. Data: 2021-07-15 23:48:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    > zniszczyłem wspólne dobro.
    > Gratulacje ze smutkiem załączam...

    eee tam flejmy offtopy i ścięcia były od początku świata. Dlaczego KF
    powstał? :))
    daj se na luz i olewaj wzajemne szczekania.

  • 7. Data: 2021-07-16 07:53:33
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-15 o 23:46, psychol Zenek Kapelinder pisze:

    > Chcesz cenzurować grupy a mnie chuju od ubeków wyzywasz.

    kto sieje wiatr... wal sie we wlasne piersi KANALIO!

    --
    Runt

  • 8. Data: 2021-07-16 07:53:39
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Najdziwniejsze, że użytkownik wydawał się całkiem normalny. Straszne, co
    > się z ludźmi czasem robi...

    oooo, kolejna flama zenusia ;-)))

    --
    Runt

  • 9. Data: 2021-07-16 07:59:42
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 15.07.2021 o 22:03, budynPL pisze:
    > w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    > zniszczyłem wspólne dobro.
    > Gratulacje ze smutkiem załączam...

    Po dwóch latach nieobecności zauważyłem, że wiele osób strasznie
    schamiało i nie da się z nimi dyskutować normalnie czyli jak dawniej.
    Kogutek nauczył się cytować.

  • 10. Data: 2021-07-16 09:11:59
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-15 o 23:07 +0200, Uzytkownik napisał:
    > Bo jak długo można akceptować takie, chamskie zachowania, kłamstwa i
    > złośliwości w każdym wątku i w każdej wypowiedzi?

    Chyba tylko ty to widzisz. Reszta ludzkości ma zenków, runtów i
    podobnych szczekających w KF.

    > Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko,
    > że ze zwielokrotnioną siłą, bo potrafię.

    Tym samym i ty z pewnością trafiłeś już do kilku KFów. Szkoda, bo
    piszesz zazwyczaj ciekawie i z sensem, ale dajesz się wciągać w jakieś
    przedszkolne przepychanki. Z kim przystajesz, takim się stajesz.

    > KF nie pomaga, bo ktoś ich ciągle wyciąga.

    Póki co to głównie ty ich wyciągasz.

    Mateusz