    Subject: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 23:07:32 +0200

    W dniu 2021-07-15 o 22:11, Marcin N pisze:

    > Najdziwniejsze, że użytkownik wydawał się całkiem normalny. Straszne,
    > co się z ludźmi czasem robi...

    Bo jak długo można akceptować takie, chamskie zachowania, kłamstwa i
    złośliwości w każdym wątku i w każdej wypowiedzi?

    Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko, że
    ze zwielokrotnioną siłą, bo potrafię.

    Wielokrotnie prosiłem ich aby sobie odpuścili, ale oni nie wiedzą, kiedy
    skończyć.

    KF nie pomaga, bo ktoś ich ciągle wyciąga. Na szczęście Ghosta nikt mi
    nie wyciąga z KF-a i mam już z nim spokój.

    Jak widać najwyższy czas, aby grupy dyskusyjne zaczęto moderować.