  • 1. Data: 2021-07-16 00:09:38
    Temat: ewolucja dziadowstwa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pierwsze domy były czterospadowe
    następne bliźniaki (dwa cfaniaczki w damskich majtkach)
    teraz facio postawił dwuspadowy wiejski

    jak skończy ogrodzenie, kupię i w nocy wpuszcze mu kury za płot ;)

    strach pomyśleć co powstanie na pozostałych działkach
    hotele dla Ukraińców.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 2. Data: 2021-07-16 00:43:30
    Temat: Re: ewolucja dziadowstwa
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 00:09:38 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce
    Ale o co chodzi? Stawiają takie domy jakie im odpowiadają. Na dodatek dostają zgody
    na postawienie domów.

  • 3. Data: 2021-07-16 01:40:49
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 16.07.2021 o 00:09 PiteR <e...@f...pl> pisze:

> [...]
    >
    > jak skończy ogrodzenie, kupię i w nocy wpuszcze mu kury za płot ;)
    >
    > strach pomyśleć co powstanie na pozostałych działkach

    Marudzenie, bo późno:
    gdyby mi ktoś wpuścił kury... rodzice zrobili by z nich obiad, ja chyba
    bym musiał się z nimi zaprzyjaźnić, z kurami znaczy się; tak mi się
    jeszcze przypomniało - paw nie były lepszy?
    moda rzecz gustu (skąd wiesz jaką noszą bieliznę?);
    co masz do dwuspadowych dachów?
    i do ukraińców? w poprzednim eurokołchozie/pracy znaczy się/ było ich
    kilku i byli OK (no dobra, jeden to był gruzin)

    Kończę, pora spać.
    Kamil

  • 4. Data: 2021-07-16 09:37:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kubuś Puchatek napisał:

    > gdyby mi ktoś wpuścił kury... rodzice zrobili by z nich obiad,
    > ja chyba bym musiał się z nimi zaprzyjaźnić, z kurami znaczy się;
    > tak mi się jeszcze przypomniało - paw nie były lepszy?

    Nie wiem czy lepszy, ale łatwiej puścić.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2021-07-16 10:55:25
    Od: collie <p...@b...pl>

    W piątek, 16.07.2021 o 00:09, PiteR napisał:

    > pierwsze domy były czterospadowe
    > następne bliźniaki (dwa cfaniaczki w damskich majtkach)
    > teraz facio postawił dwuspadowy wiejski
    >
    > jak skończy ogrodzenie, kupię i w nocy wpuszcze mu kury za płot ;)

    Masz, chłopie, postfornalskie kompleksy, ale nie ma się czego wstydzić:
    90% Polaków pochodzi od Chama a nie od Jafeta. Ja, chłopie, tęsknię za
    takim dwuspadowym wiejskim dachem, gdy przychodzi mi włazić na dach by
    anteną pokręcić, a tam połaci od groma i ciut ciut, bo tak se budownik
    domu wymyślił. Poza tym, gdyby Cię było stać na budowę domu, to byś się
    w gminie dowiedział, jakie wymogi może zawierać zezwolenie na budowę,
    gdzie nie tylko ilość połaci dachu jest określona, ale także jego kolor.

    --
    Wąski, jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili.

  • 6. Data: 2021-07-16 19:48:54
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 17:09:38 UTC-5 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > jak skończy ogrodzenie, kupię i w nocy wpuszcze mu kury za płot ;)
    >
    > strach pomyśleć co powstanie na pozostałych działkach

    Tak jak collie pisze, kompleksy masz. To sie leczy, niedrogo, ale nie tu.

  • 7. Data: 2021-07-16 23:08:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:34060ca0-68e3-4ff2-bcf7-33898de68ef1n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki pisze tak:

    > Tak jak collie pisze, kompleksy masz. To sie leczy, niedrogo, ale
    > nie tu.

    Ulicę szpecą takie twórczości. Nie znajduję połączenia oszpecenie
    ulicy -> moje kompleksy. Lubicie mieć glazurę równo ułożoną czy w
    wyboje.

  • 8. Data: 2021-07-16 23:13:32
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 16:08:17 UTC-5 PiteR napisał(a):
    > in <news:34060ca0-68e3-4ff2...@googlegroups.com>

    > Ulicę szpecą takie twórczości. Nie znajduję połączenia oszpecenie
    > ulicy -> moje kompleksy.

    Masz kompleksy i dorabiasz ideologie.

    > Lubicie mieć glazurę równo ułożoną czy w
    > wyboje.

    Odpowiem tak jak ty, nie widze zwiazku.

  • 9. Data: 2021-07-16 23:13:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:106detmecql4y$.e7aek4y9fb4g$.dlg@40tude.net>
    user collie pisze tak:

    > Poza tym, gdyby Cię było stać na budowę domu, to byś się
    > w gminie dowiedział, jakie wymogi może zawierać zezwolenie na
    > budowę, gdzie nie tylko ilość połaci dachu jest określona, ale
    > także jego kolor.

    No czyli ktoś posmarował i można. 20 lat minęło od pierwszego domu i
    się nie wnika. Każdy chuj na swój strój.

    gdyby mnie było stać na budowę domu i tak bym go nie zbudował
    to bym się nie dowiedział.

  • 10. Data: 2021-07-16 23:18:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:41249a6f-1f11-4eba-bd94-250f8a63e5d4n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki pisze tak:

    > Masz kompleksy i dorabiasz ideologie.

    Ciekawe co było w planach jak sprzedawali działki.
    Trzech bogaczy postawiło szybko ładne domki a potem zaczęła się
    tfurczość Januszy po taniości na szybkości. Dwa ostatnie domy to chyba
    w przyszłym stuleciu zobaczę :)