    From: collie <p...@b...pl>
    Subject: Re: ewolucja dziadowstwa
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 16 Jul 2021 10:55:25 +0200

    W piątek, 16.07.2021 o 00:09, PiteR napisał:

    > pierwsze domy były czterospadowe
    > następne bliźniaki (dwa cfaniaczki w damskich majtkach)
    > teraz facio postawił dwuspadowy wiejski
    >
    > jak skończy ogrodzenie, kupię i w nocy wpuszcze mu kury za płot ;)

    Masz, chłopie, postfornalskie kompleksy, ale nie ma się czego wstydzić:
    90% Polaków pochodzi od Chama a nie od Jafeta. Ja, chłopie, tęsknię za
    takim dwuspadowym wiejskim dachem, gdy przychodzi mi włazić na dach by
    anteną pokręcić, a tam połaci od groma i ciut ciut, bo tak se budownik
    domu wymyślił. Poza tym, gdyby Cię było stać na budowę domu, to byś się
    w gminie dowiedział, jakie wymogi może zawierać zezwolenie na budowę,
    gdzie nie tylko ilość połaci dachu jest określona, ale także jego kolor.

    --
    Wąski, jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili.