  • 11. Data: 2021-07-16 23:26:17
    Temat: Re: ewolucja dziadowstwa
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-16 o 23:08, PiteR pisze:
    > in <news:34060ca0-68e3-4ff2-bcf7-33898de68ef1n@googlegr
    oups.com>

    > Ulicę szpecą takie twórczości. Nie znajduję połączenia oszpecenie
    > ulicy -> moje kompleksy. Lubicie mieć glazurę równo ułożoną czy w
    > wyboje.

    A skąd pewność, że Twój podoba się sąsiadom?

    Może wg sąsiadów to Twój dom jest najbardziej szpetnym w okolicy? Ludzie
    mają różne odczucia estetyki.

    Mnie dla przykładu nigdy nie podobały się boazerie czy sidingi, ale co
    mi do tego, że podobają się sąsiadowi i położy sobie na ścianach? Jego
    dom, jego sprawa jak mieszka i wara komuś do tego jak ja sobie
    urządziłem dom.

  • 12. Data: 2021-07-16 23:40:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60f1f970$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > A skąd pewność, że Twój podoba się sąsiadom?
    >
    > Może wg sąsiadów to Twój dom jest najbardziej szpetnym w okolicy?
    > Ludzie mają różne odczucia estetyki.

    Bloki są podobne i pod linijkę. Mój raczej nowocześnie wygląda.
    Spółdzielnia dba i maluje na wesołe kolory. Miesiąc temu skończyli
    remont elewacji.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 13. Data: 2021-07-16 23:45:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 23:26:10 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > mi do tego, że podobają się sąsiadowi i położy sobie na ścianach? Jego
    > dom, jego sprawa jak mieszka i wara komuś do tego jak ja sobie
    Prawdę napisałeś.wara każdemu do tego jak ty urządziłes sobie dom. Ale w drugą stronę
    to nie działa. Takiego co by sobie windę sam zrobił od razu podpierdolisz. Napisał
    byś lepiej jak ci się udało zainstalować zawór elektromagnetyczny przed licznikiem
    wody. Wychodzi że w czasach w których wodę trzeba oszczędzać to jedyny sposób na
    oszczędzanie wody. Ja nie powielę bo płacę ryczałtem i mogę sobie zrobić ekologiczna
    elektrownię wodną na wodę z kranu. Twoja wiedza mogła by pójść w lud który płaci z
    licznika.