  • 131. Data: 2021-07-28 12:13:37
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 lipca 2021 o 07:41:17 UTC+2 Runt napisał(a):

    > buuuhahahhahahahaha! a dla mnie jesteś kanalią i psim bękartem ;-))
    > pamietaj: verba volant, scripta mannet ;-)))
    > https://pl.hiloved.com/jak-zrobic-puerto-rican-chleb
    -wodny-pan-de-agua/
    > ;-))))
    > >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,269
    43666,byly-senator-pis-ciagnal-psa-na-linie-przypiet
    ej-do-auta-mezczyzna.html
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Nazwać cie pizdziak vel runt dziura w dupie debilem to obraza dla debili. O szóstej
    wstałeś żeby świat uformować o swoich przemyśleniach wyczytanych w GWnie. Ojca po
    jajach nie kop jak mogę do szczania podnosi.

  • 132. Data: 2021-07-29 07:22:01
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-28 o 12:13, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    wstałeś żeby świat uformować o swoich przemyśleniach wyczytanych w GWnie. Ojca po
    jajach nie kop jak mogę do szczania podnosi.

    zenusiu, kogucie wyskubany. powtarzasz się chorobliwie.
    to już nie perseweracja, a echolalia w ostatnim stadium!
    lecz sie koguciku na nogi.lobotomia niestety ci nie pomogła.

    mimo, że masz >20 w skali Wechslera spróbuj opanować
    https://www.youtube.com/watch?v=d8kYkkbVsOg

    jak juz załapiesz to wtedy piej! do tego czasu - do budy! ;-)

    --
    Runt

  • 133. Data: 2021-07-29 10:57:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 07:22:02 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Do budy się nie da bo jest w niej twój pizdziak vel runt dziura w dupie ojciec i
    obolałe po kopaniu jaja sobie wylizuje.

  • 134. Data: 2021-07-29 13:49:08
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-29 o 10:57, K A N A L I A Zenek Kapelinder pisze:
    > czwartek, 29 lipca 2021 o 07:22:02 UTC+2 Runt napisał(a):
    /.../

    > Do budy się nie da
    twoj gospodarz do budy na spreznie cie przywiązał dlatego ujadasz i
    wyjesz jak opętany bo do kaczych misek z wodą nie możesz dosięgnąć ;-)))
    > bo jest w niej twój pizdziak
    zenusiu, jak sie miewa twoja ropiejąca łechtaczka, którą ci "tate" przy
    obrzezaniu wyrzeźbił chlastając ci brzytwą przez krocze?;-)))
    > vel runt
    c-vel zenek ;-)))
    >dziura w dupie
    zenusiu, jak sie miewa twoja asshole rozwalona przez zasłużonych
    nazistów z sowieckiego burdelu? ;-)))
    >ojciec
    ty zenusiu nie masz rodziny - jesteś psim bękartem ;-)))
    > i obolałe po kopaniu jaja sobie wylizuje.
    zenusiu, projekcja ;-)))
    twemu "tate" ktoś tylne łapy przetrącił, nogi nie może podnieść i by się
    wyszczać musisz go za fiuta trzymać a jednoczesnie masujesz mu jaja bo
    biedaczek ma problemy z prostatą ;-)))

    https://www.youtube.com/watch?v=d8kYkkbVsOg

    no kris, janusz i inni wielbiciele zenusia kogucikiem zwanego - jak się
    wam podoba zenusiowy styl, który tak was rajcuje?

    no, co? podwinęliscie ogony? czekam na wyzwiska!

    --
    Runt