  • 11. Data: 2021-07-16 09:21:08
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-15 o 23:30, Marcin N pisze:

    > Terefere. U mnie trafiłeś na tą samą półkę, co inne indywidua.

    Też nie jesteś lepszy. Biorąc udział w przepychankach słownych,
    wyciągałeś ścierwo z KF-a.

    Czy choćby ten Twój, zbyt często używany zwrot "Nie pozdrawiam", który
    świadczy o wielkiej pogardzie dla ludzi.

    Jak widać różnierozumiemy zapis: "Kochaj bliźniego ... ".

    > Nie pozdrawiam.

    Ja wręcz przeciwnie, pozdrawiam, bo zdrowie Ci się przyda.

  • 12. Data: 2021-07-16 09:22:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 23:07:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > .
    >
    > KF nie pomaga, bo ktoś ich ciągle wyciąga. Na szczęście Ghosta nikt mi
    > nie wyciąga z KF-a i mam już z nim spokój.

    Kłamiesz albo nie potrafisz korzystać z KF co widać po tym jak bezpośrednio
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post

    > Jak widać najwyższy czas, aby grupy dyskusyjne zaczęto moderować.

    Podejrzewam że jako jeden z pierwszych byś bana dostał.

  • 13. Data: 2021-07-16 09:36:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-16 o 09:22, Kris pisze:

    > Kłamiesz albo nie potrafisz korzystać z KF co widać po tym jak bezpośrednio
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post

    Nie zauważyłeś, że miałem okresy, gdzie w ogóle nie odpowiadałem na
    zenusiowe zaczepki?

    > Podejrzewam że jako jeden z pierwszych byś bana dostał.

    Albo i nie, bo nie miałbym się komu odgryzać, gdyż Zenek na nie miałby
    wejścia na taką grupę, a Ty prawdopodobnie byłbyś zbanowany, albo ze
    względu na brak idola, zachowywałbyś się normalnie.

  • 14. Data: 2021-07-16 11:37:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 09:22:10 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Kłamiesz albo nie potrafisz korzystać z KF co widać po tym jak bezpośrednio
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post

    > Podejrzewam że jako jeden z pierwszych byś bana dostał.
    On bany to by chciał dawać w myśl Pawlakowej zasady że sąd sądem a sprawiedliwość
    musi być po jego stronie.

  • 15. Data: 2021-07-16 12:51:09
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Chyba tylko ty to widzisz. Reszta ludzkości ma zenków, runtów i
    > podobnych szczekających w KF.

    > Tym samym i ty z pewnością trafiłeś już do kilku KFów. Szkoda, bo
    > piszesz zazwyczaj ciekawie i z sensem, ale dajesz się wciągać w jakieś
    > przedszkolne przepychanki. Z kim przystajesz, takim się stajesz.

    > Póki co to głównie ty ich wyciągasz.
    >

    > Mateusz

    zenus jest twoim idolem? to wytlumacz tej kanalii ktora przyssala sie do
    mnie, do kazdego postu by zostawila mnie w spokoju. nie jestem takim
    chrzescijaniem ktory nastawia drugi policzek. chamstwo trzeba zwalczac
    chamstwem. nie bedzie ten cham obrazac mnie i moich rodzicow. tak wiec
    tepienie zla zacznijcie od zenka. to on jest "prowydyrem".

    --
    Runt

  • 16. Data: 2021-07-16 12:51:58
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Kłamiesz albo nie potrafisz korzystać z KF co widać po tym jak bezpośrednio
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post

    > Podejrzewam że jako jeden z pierwszych byś bana dostał.

    chlopino, mozesz sobie uwielbiac zenka to twoja sprawa. ta kanalia
    przyssala sie do mnie od ok 1-2 lat i przy kazdej wiadomosci wypisuje
    durnoty. to psychol, wiem. ale ja nie jestem z tych co nastawiaja drugi
    policzek. proste? tak wiec naprawe zacznijcie od siebie i od waszego
    kumpla zenusia.

    --
    Runt

  • 17. Data: 2021-07-16 13:01:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 09:37:28 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Nie zauważyłeś, że miałem okresy, gdzie w ogóle nie odpowiadałem na
    > zenusiowe zaczepki?

    Nie było takich okresów.
    W pyskówki wdajesz się zawsze i za każdym najczęściej jako pierwszy prowokując, będąc
    chamski( dyskusje z Myjkiem, z heby, ze mną itp). Nikt tam pierwszy wobec Ciebie
    chamski nie był. Po prostu masz taki charakter że jak ktoś ma większą wiedzę od
    Ciebie, a Tobie brakuje argumentów to nerwy Tobie puszczają i dyskusje do chamskich
    odzywek sprowadzasz.

    .
    > Albo i nie, bo nie miałbym się komu odgryzać, gdyż Zenek na nie miałby
    > wejścia na taką grupę, a Ty prawdopodobnie byłbyś zbanowany, albo ze
    > względu na brak idola, zachowywałbyś się normalnie.

    Powiedz to moderatorom z elektrody chociażby gdzie też pyskówki uskuteczniać
    próbujesz.

  • 18. Data: 2021-07-16 13:33:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 12:53:43 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    pisząc o mnie kłamiesz i dlatego to po mnie jak woda po gęsi. I ojca nie kop. Ty już
    dobrze wiesz po czym i kiedy.

  • 19. Data: 2021-07-16 13:40:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kłamiesz albo nie potrafisz korzystać z KF co widać po tym jak bezpośrednio
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post
    > Podejrzewam że jako jeden z pierwszych byś bana dostał.

    Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?

  • 20. Data: 2021-07-16 13:40:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>