  • 91. Data: 2021-07-20 07:57:37
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Pogadaj z pizdziakiem gdzie mu lobotomię robili. W twoim przypadku profesor z
    tabletkami nie ma szans. U pizdziaka lobotomia się nie udała i jest jeszcze gorzej
    ale może ty będziesz miał więcej szczęścia.

    A ty gdzie sobie robiłeś?

    Dobrze wiedzieć, gdzie ci tak spierniczyli ten zabieg.

  • 92. Data: 2021-07-20 08:04:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To jest jeszcze ktoś kogo czytasz czy tylko to co sam napiszesz? Dobrze wiedzieć że
    jestem w kfie. Chujów mogę ci tyle nawstawiać że z ich skór byś uszyl płaszcz i na
    teczkę by jeszcze zostało.

    Tylko kto to będzie czytał, skoro jestem już ostatnim, który jeszcze
    ciebie nie ma w KF-ie, a twoich głupot na czyjś temat w ogóle nie czytam.

  • 93. Data: 2021-07-20 11:52:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 08:04:49 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > Tylko kto to będzie czytał, skoro jestem już ostatnim, który jeszcze
    > ciebie nie ma w KF-ie, a twoich głupot na czyjś temat w ogóle nie czytam.
    Nie pytany miałeś nie odpowiadac.

  • 94. Data: 2021-07-20 12:22:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2021 o 19:39 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > !delete From "Tomasz Pyra"

    Czemu? - to rozsądny gość. Od lat na grupach, pasjonat...

    > !delete From "Kris"
    > !delete From "Adam Sz."
    > !delete From "Maniek4"
    > !delete From "heby"
    > !delete From "Mateusz Viste"
    > !delete From "Marek S"
    > !delete From "KIKI"

    ???
    jaki sens jest przegladania pmb bez tych userów?

    TG

  • 95. Data: 2021-07-20 12:40:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    że jestem w kfie. Chujów mogę ci tyle nawstawiać że z ich skór byś uszyl płaszcz i na
    teczkę by jeszcze zostało.
    > Nie pytany miałeś nie odpowiadac.

    Bo jakiś były ubek i debil z Bałut tak sobie zażądał?

    Już sobie wyobrażam jak się gotujesz w sobie, jaki się robisz czerwony,
    jak ci żyły nabrzmiewają i jak pianę toczysz z pyska :)

    Ale sam się o taki los i traktowanie prosiłeś.

  • 96. Data: 2021-07-20 12:40:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 12:22:39 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Czemu? - to rozsądny gość. Od lat na grupach, pasjonat...

    > ???
    > jaki sens jest przegladania pmb bez tych userów?
    >

    > TG
    Nasz rację o przeglądaniu w jego przypadku. Nigdy nic nie napisał w temacie w jakim
    się udzielał. On tylko czyta i od czasu do czasu poucza. A bez tych co wymienił,
    stanowimy z 80% grupowiczow, może czytać tylko siebie czyli nic nie czyta bo sam nic
    nie pisze. Poradziłem żeby wszyscy niezadowoleni założyli swoją grupę. Taka z
    moderowaniem. Najlepiej jak by to mistrz świata we wszystkim a zwłaszcza w głupocie
    uzyszkodnik zrobił. Typowa forum dyskusyjne które czytać może każdy ale pisać tylko
    przyjęci do klubu. Pokazali by krnąbrnym i niewychowanym jak można kulturalnie
    dyskutować na wiele tematów. A tym co teraz siedzą w kaefach było by przykro że nie
    mogą się tam udzielać. To się okazało że tym kulturalnym kurwom mój pomysł nie
    odpowiada. Nikt by ich stąd nie wyrzucił bo siebie da.

  • 97. Data: 2021-07-20 12:50:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 12:40:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > jak ci żyły nabrzmiewają i jak pianę toczysz z pyska :)
    >
    > Ale sam się o taki los i traktowanie prosiłeś.
    Potraktuj mnie debilu jeszcze gorzej. Załóż grupe, dla ciebie to jak setkę bimbru
    wypić, i mnie na nią nie przyjmij.
    https://www.komputerswiat.pl/poradniki/internet/phpb
    b-jak-zalozyc-wlasne-forum-dyskusyjne/b1wnvyj
    http://www.pun.pl/

  • 98. Data: 2021-07-20 12:50:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    mogą się tam udzielać. To się okazało że tym kulturalnym kurwom mój pomysł nie
    odpowiada. Nikt by ich stąd nie wyrzucił bo siebie da.

    Zenuś poszczekaj jeszcze, poszczekaj, a później idź w kąt, aby sobie
    wylizać jajka. Zachowujesz się nie jak dorosły facet, ale jak ciągle i
    bez powodu ujadający kundel.

  • 99. Data: 2021-07-20 12:55:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    wypić, i mnie na nią nie przyjmij.
    > https://www.komputerswiat.pl/poradniki/internet/phpb
    b-jak-zalozyc-wlasne-forum-dyskusyjne/b1wnvyj

    Widzisz już znalazłeś informację jak założyć własną grupę. Załóż więc
    swoją i nie truj dupy ludziom tutaj. Będziesz tam szalał ile wlezie.
    Będziesz mógł ubliżać każdemu, zmyślać i przypisywać swoje wymysły
    ludziom, a ci nie będą się temu sprzeciwiać i nie będą cię traktowali
    jak gówno.

  • 100. Data: 2021-07-20 13:28:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 20 lipca 2021 o 12:55:53 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > Będziesz mógł ubliżać każdemu, zmyślać i przypisywać swoje wymysły
    > ludziom, a ci nie będą się temu sprzeciwiać i nie będą cię traktowali
    To tobie cieciu tutaj źle. Debil jesteś bo dostałeś dokłada instrukcje i nie
    potrafisz jej wykonać.