  • 1. Data: 2012-10-02 11:52:09
    Temat: Rdza na rurkach CWU
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Na kilku rurkach wokół bojlera pojawiły się
    rdzawe "wykwity" i trochę z nich kapie woda.

    W ciągu kilku najbliższych lat będę wymieniał instalację
    ale do tego czasu chciałem się jakoś doraźnie zabezpieczyć przed tymi
    przeciekami.

    Czym to potraktować ? Usunąć rdzę, jakaś farba na to czy jakiś
    uszczelniacz ? Ważne by tak ze 2-3 lata wytrzymało.

  • 2. Data: 2012-10-02 11:57:49
    Temat: Re: Rdza na rurkach CWU
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Radek D" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > W ciągu kilku najbliższych lat będę wymieniał instalację
    > ale do tego czasu chciałem się jakoś doraźnie zabezpieczyć przed tymi

    Odważny jesteś :-)

    Ja bym po prostu wymienił uszkodzony kawałek, bez oglądania się na resztę i
    tyle, a za kilk lat jak planujesz to zrobisz remont całości.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-10-02 13:37:16
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-10-02 11:52, Radek D pisze:
> [...]
    >
    > Czym to potraktować ? Usunąć rdzę, jakaś farba na to czy jakiś
    > uszczelniacz ? Ważne by tak ze 2-3 lata wytrzymało.

    A to przypadkiem nie kapie z jakiegoś łączenia?
    Jak się rdza pokazała, to raczej na łączeniu - widocznie jest nieszczelne.

  • 4. Data: 2012-10-02 13:44:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    > A to przypadkiem nie kapie z jakiegoś łączenia?
    > Jak się rdza pokazała, to raczej na łączeniu - widocznie jest nieszczelne.

    Albo na szwie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie