  • Data: 2015-11-06 21:02:57
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 20:50:32 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Bzdura. Sąsiad pod swoim nowym domem ma dwa samochody z salonu, basen
    > ogrodowy w niecce ogrzewany pompą ciepła (no, to już sukces, dobrze że
    > pieca rakietowego tam nie postawił), swoje zarabia, a CO od jesieni do
    > wiosny kopci jak stara lokomotywa.
    Z mojego kilkunastoletniego już doświadczenia- gówno on a nie bogaty- póki co ma
    wysoką zdolność kredytową.
    A co do ekologicznych zródeł ciepła to wbrew pozorom ludziska nie idioci liczyć
    potrafią, kasy na styk więc ekogrochy zamiast PC.
    PC i inne tego typu wynalazki na razie taniej wychodzą tylko w ulotkach reklamowych
    producentów.
    Jak ekologiczne wynalazki będą miały akceptowalne ceny to nie trzeba bedzie ludzi
    namawiać do ich używania