  • Data: 2009-09-03 14:45:09
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak to wygląda mniej więcej
    >
    > http://www.dartdg.com.pl/repository/images/oferty/ze
    lazna_wypis.jpg

    _1.jpg

    > usługa nieopodatkowana
    >
    > Pełne dane właściciela często wraz z numerem telefonu za jedne 3zł
    > otrzymasz
    > podając nr działki

    I to jest to o czym ja pisałem. Dostajesz informację z ewidencji gruntów,
    ale bez właścicieli jeśli są to osoby fizyczne. Jak jest firma lub gmina,
    powiat to takie dane są udostepniane. Jeśli osoba fizyczna to takich danych
    nie powinno być wpisanych. Jeśli ci ktoś wydawał takie dane to popełniał
    wykroczenie. Ja już bywałem w niejednym starostwie i przerabiałem to
    niejednokrotnie będąc często świadkiem rozmów w sprawie wydania wypisu z
    rejestru gruntów.