  • Data: 2021-05-22 07:00:00
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś głupim małostkowym człowiekiem.

    A dziekuje i odwdziecze sie uwaga ze zapewne mamusia nie miała czasu
    cie wychowac, stad taki sposób prowadzenia rozmowy.

    > Kiedy pytasz. Będzie tak
    > samo jak ze zmarłymi w ostatnim czasie. Jeśli teraz więcej umiera
    > to w przyszłości umrze mniej.

    Być moze.
    Ale ty najpierw twierdziłes ze skoro w 2020 umiera wiecej to w 2021
    umrze mniej.
    Poczatek roku to smiech z twojej teorii.
    Potem stwierdziłes ze nie w 2021 tylko kiedys tam - czyli typowe
    pieprzenie. Bo kiedys tam to znaczy ze nie wiadomo kiedy.
    Ale czekam z niecierpliwościa na spełnienie twojej tezy.

    > Tak samo będzie z cenami
    > nieruchomości. Jeśli system zaskoczy bo np Alibaba otworzy biuro
    > handlowe w Polsce i będzie oferował domy po 1000 zł za metr to
    > może być takim impulsem.

    jesli, jesli - przed chwila byłes pewien ze ceny nieruchomosci spadną o
    połowe. widzisz, juz sie wycofujesz.
    Skoro jesli to na ile procent wyceniasz prawdopodobienstwo twojej tezy?
    5%? Oprzec cała swoja teorie na domkach typu brda i na tym ze moze
    chinczycy wejda i beda budować za pol ceny... Ech... Nawet jak wejda,
    nawet jak maja taka technologie to musieliby być idiotami zeby budować
    za pol ceny...

    > W propozycji rządu brakuje rozwiązania
    > problemu działek.

    Serio? Noniemozebyć!

    > Napisałeś że państwo ma działki na zadupiu poza
    > granicami miast i wiosek. I to jest prawda.

    To pewnie jest prawda ale ja tego nie pisałem.
    Ja pisałem ze panstwo probowało wygospodarować działki na poczatku
    programu mieszkanie+. I nic z tego nie wyszło.

    > Prawda również jest że
    > 50 lat temu Łódź była sporo mniejsza. Miejsca w których wtedy
    > budowano domy jednorodzinne były na granicy administracyjnej
    > Łodzi. Za tymi osiedlami często można było spotkać diabła co
    > chujem wodę pił. A teraz one są w połowie odległości od centrum do
    > nowych granic administracyjnych. Że niby 30 kilometrów od miasta
    > mało atrakcyjne działki by mogły być. To raptem w przypadku Łodzi
    > 5 kilometrów od granicy Łodzi.

    To sa drogie miejsca do mieszkania bo w wielu prxypadkach musisz miec
    samochód a paliwo tez coraz drozsze.
    Zastanawiałem sie ostatnio nad takim miejscem i wyszło mi ze nawet
    jezeli teraz zapłace mniej to sukcesywnie bede ta roznice oddawał
    dojezdzajac do pracy, znajomych, rodziny etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,