  • Data: 2020-07-27 17:09:34
    Temat: Re: Dzwonek do drzwi Wi-Fi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/07/2020 16:08, Marek wrote:
    > Ale mówimy o bramie, co mnie bawi otwieranie bramy w domu jak
    > najczęściej otwieram ją zdalanie min. 2km od domu bo nie lubię czekać na
    > jej otwarcie? Wtedy pozostaje albo internet (co może nie zadziałać jak
    > oper popsuje) lub  zostaje tylko SMS. Mniej awaryjne od IP jednak zawsze
    > zależne od infrastruktury obcej.

    A tutaj, rozumiesz, mimo "niemieckiej chmury" nie dało się otworzyć
    bramy stojąc przy niej. Tak cena automatyki domowej robionej bez
    myślenia, na "gotowych i profesjonalnych rozwiazaniach".

    > Typ awarii bez znaczenia, ważne że nie działa. A dostęp zdalny z poza
    > zasięgu "w domu" jest konieczny i najczęściej realizowany przez IP.

    Nie jest konieczny.

    Albo inaczej: dostęp zdalny, w przeważającej iloscy wypadków, wymagany
    jest z poziomu komfortu. Możesz go raz na kilka lat poświęcić.
    Niemożnośc dostania się do własnego garażu nie ma nic wspólnego z komfortem.

    Jak mówie o sytuacji kiedy *NIC* nie działa Ci w domu we Włoszczowej bo
    leniwce przegryzły kable internetowe w Weneuzeli.