  • Data: 2020-07-27 17:43:14
    Temat: Re: Dzwonek do drzwi Wi-Fi
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jul 2020 17:09:34 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > A tutaj, rozumiesz, mimo "niemieckiej chmury" nie dało się otworzyć

    Nie ma znaczenia jakiej, jak nie działa to nie działa. I Niemcy to
    nie mają nic do rzeczy.

    > Nie jest konieczny.

    Chyba żartujesz. Nie wyobrażam sobie sytuacjibw której nie mam
    zdalnego dostępu do kluczowych punktów jak brama garaż oświetlenie
    czy temperatury.

    > Niemożnośc dostania się do własnego garażu nie ma nic wspólnego z
    > komfortem.

    Jak najbardziej ma, nie wybieram sobie brak zdalnego dostępu do
    garażu.

    > Jak mówie o sytuacji kiedy *NIC* nie działa Ci w domu we
    > Włoszczowej bo
    > leniwce przegryzły kable internetowe w Weneuzeli.

    A jakie ma to znaczenie? Jak mogą przegryźć u niego na strychu (do
    routera) i też nie będzie działać. Wenezuela nie ma tutaj nic do
    rzeczy.

    --
    Marek