  • Data: 2022-08-16 21:50:22
    Temat: Re: Gwint CALOWY - jak mierzyć?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy na te rury
    > grubościenne z zaprzeszłego wieku są jakieś kwity?
    Napisałem o tych "historycznych" rurach na podstawie tego, co w czasach,
    gdy komputer (zwany niekiedy mózgiem elektronowym) zajmował 2
    pomieszczenia mówił nam belfer w technikum. Ponieważ był to człek
    porządny i mający dużą wiedzę nie miałem podstaw mu nie wierzyć. Teraz
    próbuję coś znaleźć i proszę:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Pipe_(fluid_conveyance
    )#Sizes
    Jacek