  • Data: 2017-01-09 23:59:24
    Temat: Re: Idzie mróz!
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-09 o 19:14, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Gogle, komin lub kominiarka w takich warunkach to niezbędnik.
    > W skarpety musisz więcej zainwestować :-) - ja w rekawice.

    Nie zmieszcza sie w bucie poza standardem. :-)

    > Jak bierzesz z apartamentem to wychodzi sporo taniej - u mnie za
    > apartament z dwoma sypialniami (za 550EUR) płacę za 4 skipassy 360EUR
    > vs. cennikowych 600EUR.

    Nie mowie nie, ale to wciaz daleko. :-(
    Ode mnie gory polskie to jakies 500km. Jade szesc, siedem godzin i tego
    samego dnia wpinam narty. Wieczorne jazdy piec godzin po czterdziesci
    zyla od twarzy. Nie zebym dramatyzowal, ale do opisywanej taniosci
    relatywnej wyprawy w Dolomity to jednak jakby daleko. Pomijam oczywiste
    walory jak dlugosc tras i takie tam. Z drugiej strony, wieczorem w
    wyzszych gorach nie pojezdzisz.
    Z mojej obecnej perspektywy glownie chodzi o bycie z dziecmi i dobra
    zabawe. W takiej sytuacji miejsce to tylko tlo i nie ma co na sile
    zapinac sie na jednorazowej wypierdzistej kilkudniowej wyprawie raz w
    roku, jak mozna po prostu czesciej (na wiecej po prostu praca i szkola
    nie pozwala). Do najblizszych stokow mam jakies 120km to blisko dwie
    godziny jazdy. Praktycznie w kazdy weekend dzien mozna znalezc i bez
    stresu dobrze sie bawic a raz na jakis czas bez wielkopanstwa wybrac sie
    w Alpy, bez marudzenia, ze u nas tylko kila i mogila.

    Pozdro.. TK