  • Data: 2011-02-25 19:27:38
    Temat: Re: Jaka wyrzynarka
    Od: Bassteq <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym serwisem jak piszesz to wlasnie jest z markowymi narzedziami-
    > przesyłki, oczekiwanie na naprawe itp. a narzedzie kupione w markecie
    > jak padnie wieziesz do marketu i z reguly od reki dostajesz drugie.

    No jeśli mówimy o markowym sprzęcie Matsuszitsu to i owszem. Markety
    wymienią bez ceregieli (Wiertarka z udarem Einhell w Castoramie miałem
    "przyjemność" mieć trzy szt. w trakcie budowy domu i ta ostatnia jest
    niezawodna... co ja królik doświadczalny einhella jestem ?) ale dopuki
    mają cos jeszcze na stanie a jak nie to zwrot kasy, też fajnie i
    grzecznie tylko ja chcę mieć maszynkę do pracy a nie do jeżdżenia z nią
    po marketach. Pisałem na swoim przykładzie gdzie f-ma Bosh mnie nie
    zawiodła a ponadto raczej akurat Bosha serwisów to nie zabraknie. Kolega
    wątkotwórca też się o Bosha pytał. Może w wyżynarkach Bosh nie siedzi
    ale zauważmy że jest Jeep, Adidas i Bosh ... wiadomo że chodzi o
    terenówkę, sportowe buty i szlifierki kątowe.

    ps. wkrętarki tylko Black&Decker (też z własnego doświadczenia, może i
    sa lepsze)

    Pozdrawiam
    Bassteq