  • Data: 2020-10-11 15:00:13
    Temat: Re: My tu gadu gadu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 11 Oct 2020 04:06:43 -0700 (PDT), s...@g...com

    > No postep, bo widzisz, mamy za malo mocy w kraju.
    > W sensie za malo kWh sie produkuje.

    Bzdura, produkuje się na tyle dużo, że prąd za pół darmo, albo nawet darmo
    w drugiej taryfie oddają. Wolą oddać darmo i chociaż za przesył policzyć
    niż puszczać parę w komin. A puszczać muszą, bo są zobowiązani do
    zapewnienia stabilności w sieci. Dlatego powerbank Tesli się tak szybko
    zwrócił, bo zadziałał lepiej niż to było założone.

    > A ten pomysl dodatkowe kWh marnuje.

    Bzdury piszesz, jak zwykle. Sprawdź sobie ile u nas węgla idzie z dymem w
    nocy na samą gotowość do pracy, ile idzie w"w komin" JUŻ TERAZ z OZE, a co
    dopiero w nadchodzących latach.

    > Ale to trudno wywniskowac jak sie tylko na powierzchnie problemu patrzy.
    > Albo jak sie patrzy na ameryke czy norwegie siedzac w polsce...

    Ja to w ogóle nie wiem na co ty patrzysz, najprędzej to w kosmos, bo twoje
    wnioski do ziemi mają bardzo daleko.

    > Obudz mnie jak ta tesla zacznie elektrycznosc wytwarzac.
    > Te dachowki uruchomia czy cos...

    Dachówki działają od dawna, a tutaj dyskutujemy o magazynach energii od
    Tesli, a nie o jej produkcji. Weź się skup z łaski swojej.

    > No WAP i MMS tez ludzie uzywali. I to w tysiacach.
    > Ale jakos tak, nie wyszlo i zdechlo...

    Ale co nie wyszło? WAP i MMS były odpowiedzią na kulejące wtedy telefony,
    nie mogące wyświetlać www. I na tamten czas działało to dobrze -- jak
    weszły smartfony które mogły robić to samo co PC to te protokoły zostały
    zastąpione. Żadna to analogia.

    > Caly problem w tym calym elektryzowaniu
    > jest w tym ze jest drogie. I problematyczne.

    Czyli znowu nie przeczytałeś i nie zrozumiałeś co zostało napisane. Jest
    drogie, bo jest dobre, komfortowe, ma niesamowite osiągi, zasięgi jak
    samochody spalinowe, i tanio się tym jeździ. Tylko większość nie potrzebuje
    aż takiego komfortu, ani osiągów, ani zasięgów. Tylko dlatego jest
    nieopłacalne, ponownie powtarzam, tylko dlatego że jeżdżę bardzo mało (jak
    na elektryka, tj. 20-25kkm rocznie) jeszcze nie mam EV.

    --
    Pozdor
    Myjk