eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRe: NTG Google maps po rokuRe: NTG Google maps po roku
  • Data: 2018-08-24 08:46:23
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 23 Aug 2018 21:39:45 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Ale skoro na obu mapach jest limit 80 km/h to skąd nawigacja ma
    > wiedzieć, że nie da się tam tyle jechać (lub Ty nie lubisz przez góry)?
    > - co innego gdy uwzględnia ruch na drodze (ale 10 letniego Tom Toma o to
    > nie podejrzewam).

    Tom Tom niby ma jakiś tam algorytm "przewidywania ruchu zależnie od
    godzin szczytu", ale akurat w górach nie sądzę by to odgrywało rolę, bo
    tam droga zawsze pusta. Natomiast np. wcześnie rano i przed południem
    potrafi dać różne trasy do tego samego celu (wcześnie rano godząc się na
    przejazd przez centrum, a przed południem już nie).

    Ale wracając do tematu - jak ma wiedzieć? nie wiem. Tom Tom jakoś to robi
    że jestem zadowolony :) Moje podejrzenie kieruje się w stronę kształtu
    trasy. Droga przez góry ma tyle wywijasów że od razu widać że 80 km/h da
    radę jechać tylko Kubica. Słusznej konstrukcji nawigacja powinna to wg.
    mnie uwzględniać.

    Do głowy przyszedł mi jeszcze inny przypadek, kiedy na trasie 150 km z
    lotniska do domu musiałem walczyć z nawigacją Dustera bo ta uparła się że
    za nic w świecie nie da mi jechać autostradą. Z 15 minut próbowałem ją
    zmusić do zmiany zdania, sprawdzałem nawet w ustawieniach czy aby
    przypadkiem coś nie odhaczyło płatnych przejazdów albo może włączył się
    jakiś tryb biednego wędrownego, ale nie. W końcu wyłączyłem dziada i
    wyciągnąłem Google Maps z kieszeni, i ten już całkiem do rzeczy rozmawiał.

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1