  • Data: 2010-02-26 11:49:36
    Temat: Re: NTG ale warto wiedziec
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-26 08:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości

    > [ciach]
    >
    > A cos o UFO masz?

    No nie o UFO bo w tym, że Polska na gazie śpi to już wiadomo od dawna.
    Ja od jakiegoś dłuższego czasu też zachodzę w głowę, dlaczego nasi mili
    politykierzy nie zajmą się eksploatacją naszych złóż które przy naszym
    zapotrzebowaniu szacunkowo wystarczą na 150lat odizolowania się od
    dostaw gazu ziemnego z zewnątrz !!

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o grubą kasę.