  • Data: 2019-01-17 22:05:42
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2019 21:33:46 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie ma to kompletnie znaczenia czy ślubują czy nie. Ważne, że większość
    > katolików uważa pomnażanie majątku przez księdza za wyjątkowo niemoralne.

    weź sie zdecyduj - najpierw zarzucasz ze łamią ślubowanie, co byłoby zasadnym
    zarzutem- ale teraz juz sie kompletnie nie liczy czy ślubuja czy nie. I co ty mozesz
    wiedziec co uważa wiekszosc katolików? Chcesz wiedziec to zapytaj mnie, ja tu jako
    katol sie wypowiadam jesli trzeba.

    > Owsiak także nie ślubował ubóstwa, ale ludzi razi w oczy, że nie żyje on
    > w ubóstwie. Dotyczy to w szczególności Katolików, którym Owsiak staje
    > kością w gardle.

    nie staje, nie martw sie

    > Tadeusza. To są Twoje pieniądze i nic mi do nich. Nie wzruszają mnie też
    > kłamstwa na temat o. Tadeusza, że dostał Maybacha od bezdomnego.

    co fakt to fakt, to kłamstwo

    > Co najwyżej podziwiam, że tak pięknie potrafią strzyc swoje baranki. :)
    > Mam znajomą, która co miesiąc śle część swojej emerytury do Torunia. Ma
    > dużo przyjaciół, ale już od lat święta spędza z nami. Choć uważa się za
    > szczęśliwą to myślę, że w duszy czuje się samotna i opuszczona. Nie
    > miała nigdy czasu na męża, dzieci czy rodzinę, bo ważniejszy był kościół
    > i źle pojęta dobroczynność. Niestety poprzestawiały się jej wartości.

    ja też płacę - staram sie oddac na potrzebujących połowe podatków, akurat dziesiecina
    wychodzi. Na radio maryja też przelew kiedys poszedł :) Ale głównie to na własną
    parafię daję.
    A gdybym zobaczył ze ksiądz sobie za to merola kupił to dawałbym komu innemu.
    Wobec tego -czy ja jak ta twoja znajoma mam poprzestawiane wartosci?

    > Ja jestem za tym, żeby każdy ksiądz mógł mieć żonę i normalną rodzinę, a
    > datki od swoich wiernych przyjmować zgodnie z cennikiem.

    do zboru sie zapisz, ja ci nie mówie na jaki kolor pokój masz malować, a ty nie mow
    katolikom co dla nich lepsze

    > Nic bardziej mnie nie irytuje jak nauki księży jak mam żyć, jak
    > wychowywać dzieci, jak się kochać z żoną czy też, że nie powinienem
    > biegać za mamoną.

    tak jest - księża opowiadają takie rzeczy. A powinni namówić cie byś sie zakochał w
    Jezusie. Dopiero z tego codziennosci zycia pochodzą.

    analizuję gdzie mogłyby być ukryte przekręty.

    > Ale z góry zakładasz, że są, bo analizujesz gdzie mogą być ukryte.

    z tornadem rozmawiam o teorii względnosci - a wcale nie zakładam ze jest błędna (on
    zakłada :P)

    organizacji to niech da na wosp - nie mam z tym najmniejszego problemu.

    > Dlaczego ma cokolwiek komukolwiek dawać?

    Oczywiscie to nie obowiązek, tylko gest solidarnosci. Nie chcesz -nie daj. Złego
    słowa nie powiem.

    > Nich każdy robi co uważa ze swoimi pieniędzmi i wara innym do tego w
    > jaki sposób ktoś inny ciężko zarobione przez siebie pieniądze wydaje.
    > Takimi zasadami ja się kieruję i nie lubię też jak ktoś zagląda do mojej
    > kieszeni i mi mówi co ja powinienem, a czego nie.

    ale znajomej co dała rydzykowi wypominasz sugerujac odchyły

    b.