  • Data: 2019-01-17 21:52:52
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-17 o 13:29, KIKI pisze:
> [...]
    dzięki oszczędnościom na wojsku, policji, dojazdach wolontariuszy i co tam jeszcze w
    kosztach wymieniłeś?

    > Tego nie wiem i trudno odpowiedzieć ale gdyby nie było tego czy tamtego
    > to NFZ i tak by musiał kupić.
    >
    > Mnie nie chodzi o Owsiaka. Niech on sobie milion rocznie zarabia. Tylko
    > cały ten jego festiwal pochłania ogromne pieniądze, które są wydatkowane
    > niejako pro publico bono i są zwyczajnie marnowane na kosztu obsługi
    > tego cyrku.

    Bzdurzysz. Jeżeli chodzi o WOŚP to jest jedną z tańszych w utrzymaniu na
    świecie fundacji. Tzn. stosunkowo niewielka część zebranych od
    darczyńców pieniędzy jest konsumowane przez fundację.

    Nie chcesz dawać Owsiakowi, dawaj Caritasowi, ale zanim dasz komukolwiek
    jakiekolwiek pieniądze poczytaj w necie i przeanalizuj:

    https://natemat.pl/88587,nieswiety-caritas-o-czym-za
    pomina-prawica-porownujac-wosp-do-katolickiej-organi
    zacji

    Pamiętaj też, że każda fundacja, aby działać musi się utrzymać, a to
    kosztuje.