  • Data: 2019-01-20 20:38:09
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 20:20:09 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Gdyby to było na podstawie nowych przepisów to właścicele nie dostaliby
    > prokuratorskich rzarzutów - a mają.
    >
    > Co po zarzutach, jak lasu nie ma.

    tylko to ze jako przyklad zlego prawa podajesz fakt kompletnie z tym prawem
    sprzeczny.

    > Obok mnie jeden taki podzielił działkę na mniejsze w celu sprzedaży. 2
    > dni po wejściu ustawy, wyciął wszystkie drzewa na całych bodajże 3 -4
    > ha. Pytam się go, czemu robi pustynię, przecież nowy właściciel działki
    > może chcieć mieć już na swojej działce większe drzewo, a jak będzie
    > chciał, to sobie sam wytnie.
    > Na co on - "działki bez drzew łatwiej sprzedać" - to dopiero jest leming.

    nie, to jest skutek nadmiernej ingerencji państwa w ochronę drzewodstanu. Gdyby
    człowiek wiedzial ze sobie wytnie to co mu przeszkadza to by nie wycinał wszystkiego.
    Ale wie ze panstwo mu na to nie pozwoli - to wyciął gdy sie pokazała furtka prawna, a
    krzyk totalenoposition spowodowal ze ludzie uznali ze przepis sie dlugo nie utrzyma.
    To cieli na potęgę.

    b.