  • Data: 2018-09-24 10:32:53
    Temat: Re: Projektor doleciał
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie kupujesz i w jakiej formie?

    Ja w playu mam po 25 zł za miesiąc hbogo + hbo1 2 3.
    Mam od stycznia i wszystko działa bez problemu.
    Minus jest taki że trzeba było na dwa lata podpisać umowe.

    Z hbo jednak jest ten problem że to jest raczej rzecz dla dorosłych.
    Chociaż mają jakieś rzeczy
    dla dzieci ale to też typowo rozrywkowe rzeczy.

    Teoreycznie jest youtube.
    Tylko że moi uwielbiają oglądać jak inni dziecieki grają w gry.
    Nawet im te gry kupiłem.
    Ale i tak wolą oglądać jak KTOŚ gra.
    Co za czasy :(

    I tak szukam coś dla dzieciaków.

    Znalazłem davinci learnining na ipla 10zł/m-c i rezygnujesz kiedy chcesz.
    Pytanie jak to jest w praktyce.
    https://www.ipla.tv/pakiety/DZIECI