  • Data: 2020-09-18 22:27:48
    Temat: Re: Proponuję zrobić zakłady
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2020 o 21:04, collie pisze:

    > Nie masz pojęcia jak pracuje notariusz.
    Ze mną się tak nie dyskutuje, ale mimo wszystko poproszę Cię żebyś
    opowiedział wszystkim jak notariusz Twoim zdaniem zabezpieczy stronę
    kupującą przy zapłacie ceny przed podpisaniem aktu tak aby kupujący nie
    został wystawiony przez sprzedającego, który może po prostu po
    otrzymaniu przelewu wyjść z kancelarii? Możesz się powołać na
    odpowiednie przepisy.

    Jeśli masz na myśli taki model w którym najpierw podpisuje się akt,
    potem robi przelew a następnie otrzymuje odpisy tego aktu to warto żebyś
    wiedział, że właścicielem strona kupująca staje się w momencie
    podpisania przez wszystkich aktu a nie po otrzymaniu odpisu.

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek