  • Data: 2020-08-07 21:31:10
    Temat: Re: Reklamacja do zakadu energetycznego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Irek.N. napisał:

    > Swoją drogą, skąd falownik wie, że jest za duże napięcie w sieci? Mierzy
    > sobie zapewne. A jak się wyłączy, to pomiar nie ma sensu, więc co,
    > załącza się cyklicznie i sprawdza jak jest w danej chwili? Toć kur..y
    > jąder można dostać jak żarówki w "piwnicy" zaczną migać ;)

    Jak może zacząć? Znaczna część sprzedawanych dzisiaj "żarówek" (tych z LED)
    ma wprost napisane, że przeznaczone do pracy przy napięciu 100-240V. A jak
    nie maja napisane, to też nie znaczy, że zachowują się inaczej. Ludzie
    raczej narzekają, że im ściemniacze nie ściemniają (czego ja nie rozumiem,
    bo nie wiem po co ściemniać LED).

    --
    Jarek