  • Data: 2016-02-15 16:15:05
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 15:51:06 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    zwracam uwagę że większość argumentów przeciw balkonom top mostek cieplny. Kurczę
    budujmy bez mostków to za naście lat same stodoły będą stały z dachem skierowanym na
    jakiś tam kierunek bo solary itp.

    > balkony mozna zrobić w sposób ciepły - tyle ze to droższe.
    Po kiego kombinować jak można normalnie- 12cm styro od spodu- 5od gory i czolła i
    mostka praktycznie nie ma

    >A i budynki mogą być ciepłe a przeróżniste tyle ze będą kosztowac nieco wiecej niz
    prosta stodoła.
    I sens ekonomiczny w pizdu idzie. Adam kiedyś linkował dom ok 100mkw gdzie człowiek
    jakieś cuda czynił łącznie z zaślepkami styropianowymi na kołki, reku itp. Koszt
    wyszedł tyle co moje 200m2 a metraż przypominan niewiele większy od kawalerki w
    bloku. Podobno niewiele ponad 1000zł rocznie za ogrzewanie płaci. Czyli żadna
    rewelacja a nakłady spore
    > Stodołowaty kształt zdaje sie byc na dzis najlepszym rozwiązaniem ekonomicznym. Dla
    mnie to istotne, dla innego bogatszego - niekoniecznie.
    O architekturze miast nie tak dawno dykutowaliśmy i uwagi zgłaszałeś;)