  • Data: 2014-05-12 22:45:26
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.xfqzvclwn0u1o8@moj...
    W dniu 12.05.2014 o 12:58 Budyń <b...@r...pl>
    pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:op.xfqmffwfn0u1o8@moj...
    > W dniu 11.05.2014 o 22:30 Grzegorz <n...@g...pl> pisze:

    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,15920
    917,Telefon_w_srodku_nocy___Ktos_sprzedal_wasz_dom__
    _Tak_.html?piano_t=1
    > Zostań prenumeratorem to resztę przeczytasz, mam w d... całą gazetę.
    >

    > firefox uzywa jakies proxy a to pozwala czytac te wszystkie niby
    płatne
    > artykuły.
    Ale ja nie mam zamiaru okradać autora, tylko chodzi mi o to że jak ktoś
    cytuje płatne serwisy, to niech streści w dwóch słowach o co biega i
    jaki
    finał aby było nad czym dyskutować.

    Nie zachęcam do płacenia za te artykuły. Ja też nie płacę.
    Zapoznaj się z komentarzami pod artykułem.

    Jest tam o tym, że oszust (grupa oszustów )spreparował dokumenty
    Na podstawie których sprzedał pół domu obywatela którego
    nie było dłuzszy czas w kraju. Sprzedaż była na rzecz słupa.
    Mnie udeżyło to, że w swietle prawa sprzedaż dokonana przez słupa
    jest jak najbardziej legalna bo jego kupiec nabył to w "dobrej wierze".

    Wyjeżdzasz na jakiś czas i nie chcesz by chałupa stała pusta.
    Wynajmujesz.
    Najemca oszust podając się za Ciebie (lub za Twojego pelnomocnika)
    sprzedaje Twoją nieruchomość na słupa a ten sprzedaje na wolnym
    rynku.
    Wracasz a Twój dom nie jest Twój a straciłeś go leggalnie
    i nic już nie można zrobić.
    Nowy właściciel nabył go w dobrej wierze i prawo taką
    transakcję chroni.

    g.

    --

    Pozdr