  • Data: 2009-10-13 17:01:33
    Temat: Re: Słoneczne kolektory www.assolary.pl
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko zalezy od konkretnej sytuacji. Wiadomo, ze takiemu singlowi nie
    > ma prawa sie zwrocic. Jakos ciagle nie moge zgodzic sie z podejsciem, ze
    > to ogolnie nieoplacalna inwestycja, bo to pisane pierdoly i nic wiecej.

    Latem rozmawiałem z jednym klientem montujacym sobie solary + zasobnik 500
    l. Trochę się zdziwiłem na ten drogi zestaw i to jeszcze na wiosce, ale
    facet uświadomił mnie, ze mając żonę + dwie dosyć duże córki i jeszcze
    planowane dziecko zużycie ciepłej wody będzie na tyle duże, że ta inwestycja
    wydaje się być korzystna. Przy małym zużyciu wody nie ma szans na zwrot
    kosztów.