  • Data: 2021-04-28 07:06:21
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2021 o 17:24, Myjk pisze:
    A może totalne
    > rozluźnienie, niech wypadnie z obiegu trochę ludzi, luźniej się zrobi,
    > reszta się naturalnie uodporni, czyt. zostaną najsilniejsi (czy
    > najmądrzejsi to już inna kwestia)...

    Myślę, że to by zadziałało. Spora część z tych, którzy szczepią się
    teraz - zaszczepiliby się. Pozostali bez tego cyrku nie utraciliby
    opieki medycznej, więc kilkadziesiąt tysięcy mniej by zmarło. Jakby
    pomóc się odizolować tylko osobom starszym i narażonym, a młodym i
    zdrowym pomóc przejść to jak zwykłą grypę (czyli też nie odcinać ich od
    lekarza dlatego że tą grypę mają) to problem zniknąłby dość szybko. Ale
    raczej nie o to chodzi.

    Lukasz