  • 1. Data: 2021-04-22 10:49:01
    Temat: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

  • 2. Data: 2021-04-22 11:19:58
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    Życzymy dużo zdrowia.

  • 3. Data: 2021-04-22 11:58:41
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.04.2021 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    Mi zenka podali, w połowie maja druga dawka.

  • 4. Data: 2021-04-22 12:23:10
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 12:06, lleeoo pisze:

    > staży

    ...ROTFL

  • 5. Data: 2021-04-22 12:23:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    cg!
    zdrówka!

  • 6. Data: 2021-04-22 12:32:24
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 22.04.2021 12:06, lleeoo wrote:

    > Nie wszyscy są tacy staży żeby się na szczepienie łapać.

    Zadzwoń na infolinię i powiedz, że co prawda jesteś młodszy ale żeby się
    szczepionka nie zmarnowała to jesteś chętny. Mnie tak właśnie zapisali
    po przypadkowym telefonie. Pytałem o Pfizera tylko ale ewentualnie
    Modernę ale były dwa sloty wolne na następny dzień. Od ręki, bo ktoś nie
    mógł czy miał kwarantannę. Było więcej wolnych ale dalej, pojechałem do
    najbliższego nzozu gdzie mieli Pfizera.
    Oni też nie chcą żeby się marnowało.

    Na razie ani rogi ani ogon nie wyrósł :-)

  • 7. Data: 2021-04-22 12:34:18
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 22.04.2021 11:19, t-1 wrote:

    > Życzymy dużo zdrowia.

    Dziękuję :-) A Ty się boisz nanorobotów czy czego?

  • 8. Data: 2021-04-22 14:30:28
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 22.04.2021 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    A przed szczepienie, robiłeś sobie test na przeciwciała?
    Chyba, że wiesz, że przechodziłeś.
    Na grypę szczepiłeś się co roq?

  • 9. Data: 2021-04-22 18:35:29
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 22.04.2021 14:30, quent wrote:

    > A przed szczepienie, robiłeś sobie test na przeciwciała?
    > Chyba, że wiesz, że przechodziłeś.
    > Na grypę szczepiłeś się co roq?

    Po przebyciu wcale nie musi być przeciwciał i przebycie nie chroni przed
    kolejnym zakażeniem.
    Nie co roku ale szczepiłem się.

  • 10. Data: 2021-04-22 19:00:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.04.2021 o 18:35, KIKI pisze:
    > Po przebyciu wcale nie musi być przeciwciał i przebycie nie chroni przed
    > kolejnym zakażeniem.
    > Nie co roku ale szczepiłem się.
    Według najnowszych zaleceń podobno mają szczepić ozdrowieńców tylko
    jedna dawką. Od wyzdrowienia do szczepienia trzeba odczekać 6 miesięcy.
    Równocześnie podana jest informacja, że nic złego się nie stanie, jak
    ktoś po przebyciu Covida zaszczepi się 2 razy.
    Ja jestem w takiej sytuacji, że w grudniu miałem Covid, ale nie było to
    nigdzie zapisane (teleporada była bez skierowania na wymaz - na zasadzie
    "jeździć, obserwowac").
    Parę dni temu dostałem Pfizera i jeszcze żyję. Druga dawka w maju.
    Jacek