  • 11. Data: 2021-04-22 19:17:54
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60815127$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > Dziękuję :-) A Ty się boisz nanorobotów czy czego?

    ciekawe czy robot się zaszczepi ;)

    --
    Piter

  • 12. Data: 2021-04-22 19:19:19
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 22.04.2021 19:00, Jacek wrote:
    > Według najnowszych zaleceń podobno mają szczepić ozdrowieńców tylko
    > jedna dawką. Od wyzdrowienia do szczepienia trzeba odczekać 6 miesięcy.
    > Równocześnie podana jest informacja, że nic złego się nie stanie, jak
    > ktoś po przebyciu Covida zaszczepi się 2 razy.
    > Ja jestem w takiej sytuacji, że w grudniu miałem Covid, ale nie było to
    > nigdzie zapisane (teleporada była bez skierowania na wymaz - na zasadzie
    > "jeździć, obserwowac").
    > Parę dni temu dostałem Pfizera i jeszcze żyję. Druga dawka w maju.
    > Jacek

    I dobrze, to nie tyle ma chronić przed zakażeniem ale przed ciężkimi
    powikłaniami. Z tego co wiadomo to nikt pod respirator nie trafia jeżeli
    był zaszczepiony. Respirator, jak wiemy, to prawie pewny zgon, mało kto
    wychodzi ze zwłóknienia płuc.
    I tylko po to są szczepienia.

  • 13. Data: 2021-04-22 19:21:01
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 22.04.2021 19:17, PiteR wrote:

    > ciekawe czy robot się zaszczepi ;)
    A w maseczkach są podobno "morgelony" i nimi nas trują każąc chodzić w
    maskach słyszałeś? :-) Ja osłupiałem ale weź wpisz w youtube :-)

  • 14. Data: 2021-04-22 19:26:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:608148d2$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    user Baczek pisze tak:

    > Mi zenka podali, w połowie maja druga dawka.

    Coś szybko. Mam termin na początek czerwca
    a pierwsza dawka Zenka była w końcu marca.

    --
    Piter

  • 15. Data: 2021-04-22 19:28:20
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.04.2021 o 19:26, PiteR pisze:
    > in <news:608148d2$0$550$65785112@news.neostrada.pl>

    > Coś szybko. Mam termin na początek czerwca
    > a pierwsza dawka Zenka była w końcu marca.

    Miałem termin na 9 czerwca, ale zadzwonili, że zmieniają na 17 maja.

  • 16. Data: 2021-04-22 19:49:32
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Mi zenka podali, w połowie maja druga dawka.

    Jak chciałeś inną, to trzeba było zmienić, można wybierać.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2021-04-22 21:11:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    Ciekawe kiedy zenusia zaprowadzą do weterynarza, aby zaszczepić na
    wściekliznę? ;)

  • 18. Data: 2021-04-22 21:30:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.04.2021 o 21:11, Uzytkownik pisze:

    > Ciekawe kiedy zenusia zaprowadzą do weterynarza, aby zaszczepić na
    > wściekliznę? ;)

    Ciekawe że on się nie odzywa, ani na temat, ani nie na temat, ale Ty
    przyleciałeś i wkładasz kij w mrowisko. Płacą Ci za to? W zasadzie
    pytanie do płowy populacji. Jak Ci kiedyś będą gwałcić córkę na Twoich
    oczach i spalą dom, pamiętaj że sam wiatr siałeś.

    Przesadzam? To popatrz, poczytaj wiadomości do jakich podziałów
    doprowadza taka postawa.

    ToMasz

  • 19. Data: 2021-04-22 21:34:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 kwietnia 2021 o 21:11:17 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Ciekawe kiedy zenusia zaprowadzą do weterynarza, aby zaszczepić na
    > wściekliznę? ;)
    Gdyby twój uciec się nie szczepił to by ciebie uzyszkodnik nie było.

  • 20. Data: 2021-04-23 06:57:52
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-04-22 o 21:34, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
    > Gdyby twój uciec się nie szczepił to by ciebie uzyszkodnik nie było.
    gdyby twój "tate" się zaszczepił nie byłbyś kretynem.

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!