  • 21. Data: 2021-04-23 08:02:02
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 22.04.2021 o 21:11, Uzytkownik pisze:

    > Ciekawe kiedy zenusia zaprowadzą do weterynarza, aby zaszczepić na
    > wściekliznę? ;)

    2 lata mnie tu nie było ale widzę, że Kogutek dalej podnosi ciśnienie na
    grupie ;-D

  • 22. Data: 2021-04-23 08:09:19
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 22.04.2021 o 09:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    ja nie i nie zamierzam, nie jestem w grupie ryzyka

    Lukasz

  • 23. Data: 2021-04-23 08:09:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 21:30, ToMasz pisze:

    > Ciekawe że on się nie odzywa, ani na temat, ani nie na temat, ale Ty
    > przyleciałeś i wkładasz kij w mrowisko. Płacą Ci za to? W zasadzie
    > pytanie do płowy populacji. Jak Ci kiedyś będą gwałcić córkę na Twoich
    > oczach i spalą dom, pamiętaj że sam wiatr siałeś.

    Ale, że co? Zakochałeś się w zenusiu czy dajecie sobie nawzajem d..., że
    tak go bronisz, kiedy zacząłem stosować jego metody?

    > Przesadzam? To popatrz, poczytaj wiadomości do jakich podziałów
    > doprowadza taka postawa.
    >
    > ToMasz

    O jakiej postawie piszesz?

  • 24. Data: 2021-04-23 08:42:38
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 22.04.2021 o 18:35, KIKI pisze:
    > Po przebyciu wcale nie musi być przeciwciał i przebycie nie chroni przed
    > kolejnym zakażeniem.

    Szczepionka jest jeszcze większą niewiadomą.

  • 25. Data: 2021-04-23 09:09:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 kwietnia 2021 o 08:09:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Ale, że co? Zakochałeś się w zenusiu czy dajecie sobie nawzajem d..., że
    > tak go bronisz, kiedy zacząłem stosować jego metody?

    > O jakiej postawie piszesz?
    Nie zacząłeś stosować moje metody tylko kraść moje teksty zacząłeś. Dobrze ci chuju
    osrany napisali że nie miałeś żadnego powodu mnie zaczepiać.

  • 26. Data: 2021-04-23 09:54:45
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-23 o 09:09, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    > piątek, 23 kwietnia 2021 o 08:09:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > Nie zacząłeś stosować moje metody tylko kraść moje teksty zacząłeś.
    buuuhahahhahahaha! projekcja zenusiu! ;-0)))
    > Dobrze ci chuju osrany
    posuwałeś psa hanssa? ;-)))
    > napisali że nie miałeś żadnego powodu mnie zaczepiać.
    ty karaluchu masz każdy powód by być chamem.
    na pl.soc.polityka jesteś "uwielbiany" jako przygłup genetyczny.

    zrobiłeś zenusiu już lobotomię? ;-))))))

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 27. Data: 2021-04-23 10:08:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 kwietnia 2021 o 09:54:49 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Kolejne minuty że swojego chujowego życia mi poświęciłeś. Nie zrobiłem lobotomii bo
    jesteś antyreklamą lobotomii.

  • 28. Data: 2021-04-23 11:41:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co z Animką?

  • 29. Data: 2021-04-23 14:28:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 19:21, KIKI pisze:

    > A w maseczkach są podobno "morgelony" i nimi nas trują każąc chodzić w
    > maskach słyszałeś? :-) Ja osłupiałem ale weź wpisz w youtube :-)

    nanoroboty, morgelony, kto to wymyśla?

  • 30. Data: 2021-04-23 15:02:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 19:19, KIKI pisze:

    > I dobrze, to nie tyle ma chronić przed zakażeniem ale przed ciężkimi
    > powikłaniami. Z tego co wiadomo to nikt pod respirator nie trafia jeżeli
    > był zaszczepiony. Respirator, jak wiemy, to prawie pewny zgon, mało kto
    > wychodzi ze zwłóknienia płuc.
    > I tylko po to są szczepienia.

    I to jest właściwa, obywatelska postawa, którą należy, jak powszechnie
    wiadomo pochwalić.
    Dzięki takiej postawie można było pominąć testy na zwierzątkach, co
    niestety odbyło by się bez ich świadomej zgody i było by przez to
    zwykłym okrucieństwem i szybko przejść do testów na ludziach ochotnikach.
    Tym samym nauka wspierana przez konkurujące ze sobą o gigantyczne
    dochody koncerny farmaceutyczne odniesie wiekopomne zwycięstwo nad
    niespotykaną dotychczas pandemią.
    Na szczególną pochwałę zasługuje zgoda na piśmie na przyjęcie na siebie
    bez żądania późniejszych odszkodowań wszelkich ewentualnych skutków
    eksperymentalnej injekcji co dobrze świadczy o odwadze i
    bezinteresowności ochotników.
    Wprawdzie w Księdze Rodzaju stoi napisane, że na początku nic nie będzie
    się działo, jednak po pewnym czasie skóra pokryje się wrzodami, będzie
    się ciężko chorować i żałować. Ale przecież chyba nikt nie wierzy w te
    starożytne pierdoły.