  • 31. Data: 2021-04-23 15:46:34
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-23 o 14:28, t-1 pisze:

    > nanoroboty, morgelony, kto to wymyśla?

    ludzie od laguna na drzewie

    --
    Irokez

  • 32. Data: 2021-04-23 16:00:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dobrze ci chuju osrany napisali że nie miałeś żadnego powodu mnie zaczepiać.

    No to zenusiu ty chuju osrany wymień tych wszystkich, którzy to
    napisali, bo wyraz "napisali" dotyczy liczby mnogiej, a póki co to jest
    osamotniony ToMaszek. Drugi taki jak ty, który leczy swoje kompleksy,
    przypierdalając się bezpodstawnie do osób, które odważyły się kiedyś
    zwrócić mu uwagę, że pisze głupoty i mieć odmienne zdanie. Jak widać
    macie dużo wspólnego.

  • 33. Data: 2021-04-23 16:15:24
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.04.2021 14:28, t-1 wrote:

    > nanoroboty, morgelony, kto to wymyśla?

    Ktoś sobie robi jaja i jest pierwszy z takim tekstem. Te patyczki do
    pobierania wymazu z nosa mają waciki z morgelonami i celowo nam je
    podobno wprowadzają do organizmu :-)

    Ale najlepszy tekst wszech czasów był pod filmem z katastrofy
    smoleńskiej. Ten taki filmik zrobiony prze kogoś telefonem... i ktoś pod
    spodem podpisał te odgłosy wybuchających butli z tlenem "dobijają naszych"
    I co ciekawe Janusze i Grażyny to łyknęły :-) Spory o to toczą się do
    dnia dzisiejszego :-)
    Nawet było mnóstwo filmów niby ukazujących rękę z pistoletem jak strzela
    do ocalałych.

    Ciekawe, że tak to ludzie łykają jak pelikany. A chyba obecny szczyt
    głupoty i fake niusów jest na fejsie. Tam każdy filmik podpisują czymś
    innym i sobie na wzajem udostępniają.

  • 34. Data: 2021-04-23 16:23:49
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.04.2021 15:02, t-1 wrote:

    > I to jest właściwa, obywatelska  postawa, którą należy, jak powszechnie
    > wiadomo pochwalić.
    > Dzięki takiej postawie można było pominąć testy na zwierzątkach, co
    > niestety odbyło by się bez ich świadomej zgody i było by przez to
    > zwykłym okrucieństwem i szybko przejść do testów na ludziach ochotnikach.

    Tylko na zwierzętach nie ma jak testować tych szczepionek, bo zwierzęta
    nie chorują na covid-19. Badania nad szczepionkami mRNA trwają od 30
    lat. Już swoje przebadali na zwierzętach.

    > Tym samym nauka wspierana przez konkurujące ze sobą o gigantyczne
    > dochody koncerny farmaceutyczne odniesie wiekopomne zwycięstwo nad
    > niespotykaną dotychczas pandemią.
    > Na szczególną pochwałę zasługuje zgoda na piśmie na przyjęcie na siebie
    > bez żądania późniejszych odszkodowań wszelkich ewentualnych skutków
    > eksperymentalnej injekcji co dobrze świadczy o odwadze i
    > bezinteresowności ochotników.

    Już wiesz, że AstraZeneca jest podejrzana i nie podpiszesz zgody, bo
    sobie nie dasz jej wstrzyknąć. Ja sobie nie dałem i nalegałem na Pfizera
    i dostałem bez problemu.
    Pfizerem szczepił się prawdopodobnie i sam Putin i mamy 5 miesięczny
    obraz powikłań po Pfizerze. Nie ma powikłań.
    Mnie lekko boli ramię i lekko chce mi się spać.

    Ja nie wierzę :-)

  • 35. Data: 2021-04-23 16:27:52
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.04.2021 08:42, quent wrote:

    > Szczepionka jest jeszcze większą niewiadomą.

    To wolisz żeby cały wirus, kompletny, wniknął do organizmu czy wolisz
    żeby podać wycinek jego materiału genetycznego, żeby oszukać nieco
    system immunologiczny?
    Czy wolisz nic nie podawać i liczyć na szczęście?

    Czym jesteś zdrowszy to paradoksalnie masz większe szanse dostać
    covidowe zapalenie płuc, bo organizm zareaguje niewspółmiernie
    agresywnie po odkryciu wirusa i do tego z dużym opóźnieniem?

    Przeczytaj to jeszcze raz:

    https://randomseed.pl/rna/reverse-engineering-kodu-z
    rodlowego-szczepionki-biontech-pfizer-covid-sars-cov
    -2/

  • 36. Data: 2021-04-23 16:31:47
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 23.04.2021 08:09, ddddddddddddd wrote:

    > ja nie i nie zamierzam, nie jestem w grupie ryzyka

    Antyszczepionkowiec ?

    Ryzyko powikłań wynosi kilka %. Za pierwszym razem mniejsze, za kolejnym
    coraz większe.

    Boisz się nanorobotów, morgelonów czy, że ci przebiją błonę w nosie i
    wbiją patyczek do mózgu?

  • 37. Data: 2021-04-23 16:45:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-22 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    ehh, fajnie.
    Ja muszę poczekać trochę. W marcu mnie diabelstwo wyprowadziło do
    szpitala na 2 tygodnie i ledwo miesiąc jestem w domu dochodząc jeszcze
    do siebie. Niby terminy zapisów są dla roczników, ale ciekawe jak mi
    termin dadzą.

    zdrówka

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2021-04-23 18:05:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 16:31 KIKI <y...@p...uu> pisze:

    > Antyszczepionkowiec ?

    Ja się będę szczepił, ale nie jest tak różowo.
    Moja Teściowa (77 lat) 2 tygodnie po Pfizerze dostała zakrzepicy.
    Źle się poczuła, Żona pojechała do niej - po przyjeździe od razu wezwała
    pogotowie. Na sorze pierwszy test - Covid. Wsadzili ją do izolatki,
    zrobili drugi test i badania krwi. Brak Covida, zakrzepica (markery 11k -
    norma do 500). Po dwóch dniach kolejne badanie - covid, stan zapalny i
    wyrąbane markery świadczące o świeżych skrzepach. Po kolejnych dwóch
    dniach - brak covida i wyrąbane markery. Diagnoza: zakrzepica po
    szczypiące. W miedzy czasie żona została uziemiona (300km od domu) na 10
    dni bo sanepid nałożył kwarantannę przez kontakt z Teściową. Dzisiaj
    Teściowa wróciła do domu (markery 5k ale tendencja spadkowa), od dwóch
    tygodni 2x dziennie heparyna w brzuch.
    Jakby Żona nie pojechała do Teściowej to by już jej nie było, w ciągu 12h
    dostałaby udaru.

    TG

  • 39. Data: 2021-04-23 19:55:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > spadkowa), od dwóch tygodni 2x dziennie heparyna w brzuch.
    > Jakby Żona nie pojechała do Teściowej to by już jej nie było, w ciągu

    Po pierwszej czy po drugiej dawce te przygody?

    --
    Ewa

  • 40. Data: 2021-04-23 20:53:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6082d960$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    user KIKI pisze tak:

    > Czym jesteś zdrowszy to paradoksalnie masz większe szanse dostać
    > covidowe zapalenie płuc, bo organizm zareaguje niewspółmiernie
    > agresywnie po odkryciu wirusa i do tego z dużym opóźnieniem?

    To prawda. Prawie nigdy nie miałem gorączki. Od razu zapalenie
    oskrzeli. Bardzo fajnie koty miałczą przy oddychaniu kiedy się zasypia.

    Słyszałem od ozdrowieńca, że trwale zmienił się smak.
    Minął miesiąc. Miejmy nadzieje, że się naprawi.

    --
    Piter