  • 951. Data: 2021-09-15 15:42:43
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 15 September 2021 at 10:44:12 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 14 Sep 2021 13:27:25 -0700 (PDT), w
    > <6...@g...com>, a a

    ala-ze-szczepieniem.-Zmarli-na-Covid-19-i-osierocili
    -piecioro-dzieci

    > Zmarli przez szczepionkę? Podaj raport koronera.
    zaszczepieni , czyli NOP-y które zostały zgłoszone i zakończyły się zgonem
    > Skąd wiesz, że to NOP-y?
    ciebie i tak by umarli, gdyby się zarazili.
    > Umiera ze 5% seniorów, którzy złapią wirusa.
    > A ty podajesz jakieś pojedyczne przykłady bez nawet cienia podejrzeń, że to
    > przez szczepionkę -- oprócz tego że umarł kilkanaście godzin wcześniej.
    > Na miliony szczepionych seniorów to grubo :D
    > Lekarz badający stwierdził, że można. Ja bym się z takimi powikłaniami nie
    > szczepił, ale pacjent chciał.
    Procedura w Stanach, w domach opieki jest następująca

    Zaleca się szczepienia
    Jest pytanie, czy pacjent się zgadza, bo szczepienie nie jest obowiązkowe, a
    nastepnie lekarz kwalifikuje do szczepienia, które podejmuje decyzję, czy pacjent
    jest zdolny do bycia zaszczepionym.

    10 razy podawałem link do VAERS i wystarczy 10 razy przeczytać, a nie nękać mnie i
    innych.

    Skrót
    VAERS oznacza : Vaccine Advers Event Reporting System
    czyli jest to system zgłaszania NOP w Stanach, a dostęp do bazy jest publiczny

    koniec kropka

    Jak masz więcej pytań dzwoń do VAERS bezpośrednio i tam im codziennie nawijaj swoje
    problemy

    Phn: 800.822.7967

    https://vaers.hhs.gov/contact.html