  • 941. Data: 2021-09-13 21:06:32
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Sep 2021 05:00:16 -0700 (PDT), w
    <d140d109-3917-45f1-b95b-6f7a426f1aedn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Sam nie kłam.
    > To jest urzędowa kartoteka zmarłego pacjenta zgodnie z amerykańskim standardem CDC
    > i ma status (history)
    >
    > Raport koronera jest dołączony do aktu zgonu w celu rejestracji
    >
    > Jeżeli uważasz, że jesteś uprawniony do wglądu w raporty koronera zmarlych
    pacjentów to się kontaktuj z CDC

    > Ale więcej nie marudź.

    Czyli żadna kartoteka, tylko wybiórcze informacje.

  • 942. Data: 2021-09-13 21:10:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Sep 2021 05:11:32 -0700 (PDT), w
    <31910f23-2195-489d-8882-f139d84f0b5dn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > "
    > Zapis: w dniu 24.12.2020 r. mieszkaniec był śpiący i pozostał w łóżku przez
    większość zmiany. Stwierdził, że ma się dobrze, ale poprosił o leki przeciwbólowe na
    nogi o 2.50 wieczorem. O godzinie 2,55 rano w dniu 25.12.2020 r. zaobserwowano
    rezydenta leżącego nieruchomo, bladego, oczy na wpół otwarte i pianę wydobywającą się
    z ust i niereagującego. Nie oddychał i nie miał pulsu

    I co było przyczyną śmierci?
    Już pomijam twoją niechlujność -- "24.12 o 2:50 wieczorem" i "25.12 o 2:55
    rano".

  • 943. Data: 2021-09-13 21:20:27
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 September 2021 at 21:15:13 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > I co było przyczyną śmierci?
    > Już pomijam twoją niechlujność -- "24.12 o 2:50 wieczorem" i "25.12 o 2:55
    Nie dla psa kiełbasa.
    Raport koronera nie jest publiczny

    Przyczyna zgonu wpisana jest do aktu zgonu
    W internecie można znaleźć zdjęcia aktów zgonu

  • 944. Data: 2021-09-13 22:24:52
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > rano".
    "24.12 o 2:50 wieczorem" i "25.12 o 2:55
    jest prawidłowe

    at 250PM. At 255AM on 12/25/2020

    PM po południu nie zastępuje wieczorem, czy nocą

    AM czyli po północy i rano jest ok.
    Rano jest od północy, świtanie nie jest konieczne

    profesorem medycyny nie jesteś, szefem kliniki nie jesteś, Sauci nie jesteś
    zatem wynieś basen i nie marudź więcej

  • 945. Data: 2021-09-14 00:06:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Sep 2021 12:20:27 -0700 (PDT), w
    <23b207f1-5f1f-4c5f-a546-a36f882beb01n@googlegroups.
    com>, a a

    To czemu nie podajesz?

  • 946. Data: 2021-09-14 00:07:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Sep 2021 13:24:52 -0700 (PDT), w
    <34ee6f12-33e3-44bf-be5e-61131443303bn@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Rano jest od północy, świtanie nie jest konieczne
    >
    > profesorem medycyny nie jesteś, szefem kliniki nie jesteś, Sauci nie jesteś

    Czyli nawet na zegarku się nie znasz, a za medycynę się bierzesz? :D
    Idź rób pranie.

  • 947. Data: 2021-09-14 14:17:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 September 2021 at 11:12:51 UTC+2, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 13 Sep 2021 12:20:27 -0700 (PDT), w
    > <2...@g...com>, a a

    > To czemu nie podajesz?
    akty zgonu zawierają dane osobowe, podlegające ochronie
    podobnie raport koronera,
    podobnie akta sądowe

    Zadzwoń do CDC, bo baza VAERS to ich produkt
    Phn: 800.822.7967

    https://vaers.hhs.gov/images/vaers-logo.png

    Warning: Please do not include personally identifying information about the patient
    when contacting VAERS via e-mail.

    International Users:

    Please contact us via e-mail for local phone and fax numbers.

    i...@v...org

    USA.gov Centers for Disease Control and Prevention Food and Drug Administration
    U.S. Department of Health & Human Services

    VAERS is co-sponsored by the Centers for Disease Control and Prevention (CDC), and
    the Food and Drug Administration (FDA), agencies of the U.S. Department of Health and
    Human Services (HHS).

  • 948. Data: 2021-09-14 21:31:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2021 05:17:40 -0700 (PDT), w
    <1a898b96-de6f-4619-898a-55511ec5f5fan@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > akty zgonu zawierają dane osobowe, podlegające ochronie
    > podobnie raport koronera,
    > podobnie akta sądowe
    >
    > Zadzwoń do CDC, bo baza VAERS to ich produkt
    > Phn: 800.822.7967

    Czyli wuja wiesz o przyczynie zgonu i bijesz pianę.

    Niezaszczepiona para amerykanów z Kalifornii zmarła na Covid-19, osieracając
    pięcioro swoich dzieci. 37-letnia Davy Macias trafiła do szpitala ze
    zdiagnozowaną chorobą tuż przed narodzinami kolejnego dziecka. Wkrótce
    zachorował jej mąż Daniel. Obydwoje zmarli w ciągu dwóch tygodni.

    https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/USA.-Para-zwlek
    ala-ze-szczepieniem.-Zmarli-na-Covid-19-i-osierocili
    -piecioro-dzieci

  • 949. Data: 2021-09-14 22:27:25
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 14 September 2021 at 21:34:32 UTC+2, r...@k...pl wrote:
> [...]
    >
    > https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/USA.-Para-zwlek
    ala-ze-szczepieniem.-Zmarli-na-Covid-19-i-osierocili
    Przestań być krnąbrnym

    Jest urzędowa baza kartotek pacjentów amerykańskich, którzy się zaszczepili i zmarli

    Jak ci się nie podoba Ameryka to tam nie jedź

    Ale jest to oficjalna, urzędowa baza kartotek zmarłych pacjentów, którzy zostali
    zaszczepieni , czyli NOP-y które zostały zgłoszone i zakończyły się zgonem

    Nie kumasz, to dzwoń do Bidena, może wyjaśni.

    Za chwile znów napiszesz, że Zenek się nie zaszczepił i go potrącił samochód, a
    Heniek sie nie zaszczepił i mu się zepsuł rower

    W Izraelu zaszczepiono wszystkich 2 dawkami i nadal się zarażają i teraz szczepią 3.
    dawką a minister już mówi o 4. dawce

    Ja nie reklamuję, nie promuję ani nieszczepienia, ani szczepienia bo nie uczestniczę
    w żadnym płatnym marketingu
    Znasz rozwiązanie, to zadzwoń do Ministra Zdrowia w Izraelu i mu powiedz

    Na grypę też co roku była kampania reklamowa szczepionek
    i rok temu zaszczepiło się zaledwie 4%
    i resort zdrowia zrezygnował ze szczepionek na grypę, bo nie są obowiązkowe

    Promowałeś, że lepiej zaszczepić schorowanych seniorów, którzy umrą, bo według ciebie
    i tak by umarli, gdyby się zarazili.

    Ale szczepienie osób niezdolnych do zaszczepienia to kryminał , zwany urzędową
    eutanazją

    Pacjent musi być fit do zaszczepienia

  • 950. Data: 2021-09-15 10:39:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2021 13:27:25 -0700 (PDT), w
    <673d1ce4-1816-479d-9012-13727cac03c9n@googlegroups.
    com>, a a
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Przestań być krnąbrnym
    >
    > Jest urzędowa baza kartotek pacjentów amerykańskich, którzy się zaszczepili i

    Zmarli przez szczepionkę? Podaj raport koronera.

    > Ale jest to oficjalna, urzędowa baza kartotek zmarłych pacjentów, którzy zostali
    zaszczepieni , czyli NOP-y które zostały zgłoszone i zakończyły się zgonem

    Skąd wiesz, że to NOP-y?

    > Promowałeś, że lepiej zaszczepić schorowanych seniorów, którzy umrą, bo według
    ciebie i tak by umarli, gdyby się zarazili.

    Umiera ze 5% seniorów, którzy złapią wirusa.
    A ty podajesz jakieś pojedyczne przykłady bez nawet cienia podejrzeń, że to
    przez szczepionkę -- oprócz tego że umarł kilkanaście godzin wcześniej.
    Na miliony szczepionych seniorów to grubo :D

    > Ale szczepienie osób niezdolnych do zaszczepienia to kryminał , zwany urzędową
    eutanazją
    > Pacjent musi być fit do zaszczepienia

    Lekarz badający stwierdził, że można. Ja bym się z takimi powikłaniami nie
    szczepił, ale pacjent chciał.