  • 491. Data: 2021-05-05 12:13:37
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.05.2021 o 10:29, FEniks pisze:

    > Czy to ma być jakiś żart? Chcesz bronić jakiejś tezy, to sobie szukaj i
    > sprawdzaj. Mnie być może starczy cierpliwości i czasu na rozjaśnianie
    > głupot jak wyżej. Ale chyba lepiej zrobię, jak wrócę do lektury
    > "Otoczeni przez idiotów." :)

    No i spoko - pozostańmy przy tym, że dokładność tych testów jest
    nieznana. Ty jej nie znasz i ja jej nie znam. Ty przyjmujesz że są b.
    dobre, ja wszystko po kolei kwestionuję. Kwestionuję z dwóch powodów: po
    pierwsze nie wierzę źródłom, które wszelkie niezgodne informacje
    usuwają. Po drugie gdyby nie kwestionowanie głosów innych, stałbym w
    miejscu jak inni - bo gdy większość mówiło "nie da się" ja mówiłem
    "sprawdzam".

    https://covidcalltohumanity.org/2021/01/09/who-final
    ly-admits-the-problem-of-pcr-tests/
    czyli jak sobie test ustawisz, taki wynik otrzymasz. WHO wskazało, że
    liczba cykli powinna zostać zmniejszona żeby uniknąć fałszywie
    pozytywnych wyników, których przecież praktycznie nie ma?!
    Teraz trzeba by wysłać zapytanie o udzielenie informacji publicznej, jak
    ustawione są/były testy. Tylko z tego co pamiętam w jednej z odpowiedzi
    miałem informację, że nie są mi w stanie na to odpowiedzieć. Za to
    odpowiedzieli że w 7% zgonów covid w UK, przyczyną śmierci był covid. W
    pozostałych nie wiadomo, nikt tego nie sprawdzał i nie są w stanie
    udzielić takiej informacji.

    Lukasz

  • 492. Data: 2021-05-05 12:50:37
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 04.05.2021 o 18:59, Budzik pisze:
    > No własnie taki ze nie da sie dbac o siebie bo nawet jak sie
    > zaszczepisz to szczepionka ma duzo mniejsza skutecznosc niz 100%.
    > Ale czym wiecej osób sie zaszczepi tym masz mniejsza szanse ze osoba
    > bez odpornosci spotka chora osobe bez odpornosci.

    Przekonuj innych do szczepienia na Covid19, może Ci się uda.
    Ja na razie poczekam, zwłaszcza, że prace nad szczepionkami ciągle
    trwają oraz z uwagi na fakt, że koronawirusy szybko mutują i jak
    pokazuje choćby przykład Chile, szczepienia niewiele zmieniają.

    Dbanie o samego siebie to jedyne co możesz zrobić i na co masz wpływ.
    Taki jest świat - nieidealny.
    Deal with it.

  • 493. Data: 2021-05-05 13:14:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 04.05.2021 18:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Nie, patrze co sie działo i wyciagam wnioski.
    Na jakiej podstawie?
    > Nie posadzam cie o nieznajomosc prawdopodobienstwa. Ale zaczynam
    > miec watpliwości...

    Zapewne jesteś z tych co regularnie grają w lotto licząc że trafisz 6kę.
    Natomiast nie przyjmujesz do wiadomości, że większe prawdopodobieństwo
    masz że zejdziesz po szczepionce albo jako NOP albo w wyniku powikłań po
    zarażeniu Covid. Jako zupełnie zdrowy osobnik.

    > I jakie wnioski z tego wyciagasz?

    To co już pisałem wcześniej. Że szczepienia wprowadzają fałszywe
    poczucie bezpieczeństwa i spowodują zupełne porzucenie ostrożności w
    kontaktach międzyludzkich.

    I możemy mieć nawet na jesień kolejną dużą falę.

    No ale winnych tej fali już dzisiaj znamy.

    --
    Pete

  • 494. Data: 2021-05-05 13:54:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 04.05.2021 23:48 you wrote:

    > Masz ten komfort. Naprawdę nikt Cię nie zmusza do tego szczepienia.

    Wrócimy do tej rozmowy za pół roku. Okaże się że szczepienia Covid może
    nie są obowiązkowe ale bez szczepienia zostanę obywatelem 2. kategorii.

    > Sensowne jest to, co napisałeś w nawiasie. Rzeczywiście nie chodzi
    > wyłącznie o Ciebie. Warto o tym pamiętać.

    Cieszę się że uznajesz że inni też mają prawo do odnowy szczepienia
    obowiązkowego.

    --
    Pete

  • 495. Data: 2021-05-05 13:58:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 04.05.2021 20:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Cukrzyca jest chorobą z tóra zyje sie wiele lat.

    Jest też chorobą która powoduje zgony.

    > Zwłaszcza z dobrze prowadzona cukrzyca. Jest wiele takich
    > przypadosci, ot chocby nadcisnienia czy np. ludzie z wirusem HIV.

    No i czego to dowodzi?
    Chcesz powiedzieć, że wszystkie przypadki "miał choroby współistniejące"
    to zasłona dymna?
    I tak naprawdę wszystkie te zgony są spowodowane wyłącznie przez Covid?
    Odważna teza.

    --
    Pete

  • 496. Data: 2021-05-05 14:04:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 04.05.2021 23:46 you wrote:

    > Z cukrzycą się żyje. Nawet długo, jeśli np. nie zachoruje się na
    > covid.

    Czyli że wszystkie choroby współistniejące nie mają wpływu na
    śmiertelność Covid?
    Bo od takiej tezy wyszedł budzik.

    --
    Pete

  • 497. Data: 2021-05-05 14:06:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 04.05.2021 23:45 you wrote:

    > Nie bądź taki skromny, też zapewne dasz radę. Mnie aż tak nie
    > zależy.

    Ja dałem radę. Dlatego pisałem o tych zgonach.
    Skoro piszesz że kłamię, to liczę że masz jakieś wsparcie.

    --
    Pete

  • 498. Data: 2021-05-05 15:59:05
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 14:04, Pete pisze:

    > Czyli że wszystkie choroby współistniejące nie mają wpływu na
    > śmiertelność Covid?
    > Bo od takiej tezy wyszedł budzik.

    Budzik nic takiego napisał. To Ty czegoś nie zrozumiałeś.

    Cukrzyca jest chorobą przewlekłą, z którą można normalnie żyć. Natomiast
    powoduje, że gorzej przechodzi się np. covid do tego stopnia, że można
    nawet umrzeć. Bezpośrednią przyczyną śmierci w takiej sytuacji jest
    covid, a nie cukrzyca. Gdyby nie przytrafił się covid, człowiek żyłby dalej.

    --

    Ewa

  • 499. Data: 2021-05-05 16:01:30
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 14:06, Pete pisze:

    > Ja dałem radę. Dlatego pisałem o tych zgonach.

    No nie dałeś, bo nie podałeś źródła tych rewelacji.

    > Skoro piszesz że kłamię, to liczę że masz jakieś wsparcie.

    To tak nie działa. Jeśli Ty coś twierdzisz, to Ty musisz poprzeć to
    odpowiednim źródłem.

    --

    Ewa

  • 500. Data: 2021-05-05 16:28:42
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 12:13, ddddddddddddd pisze:

    > No i spoko - pozostańmy przy tym, że dokładność tych testów jest
    > nieznana. Ty jej nie znasz i ja jej nie znam. Ty przyjmujesz że są b.
    > dobre, ja wszystko po kolei kwestionuję.

    Ja czytam i rozumiem to, co jest napisane. Nie przekręcam i nie wyciągam
    idiotycznych, kompletnie nieadekwatnych pseudowniosków.

> [...]
    > kwestionowanie głosów innych, stałbym w miejscu jak inni - bo gdy
    > większość mówiło "nie da się" ja mówiłem "sprawdzam".

    Twoje "kwestionowanie" i "sprawdzam" jest niestety niewiele warte, o
    czym się przekonałam. I już mi wystarczy na jakiś czas. Jeśli taki
    poziom miała grupa na FB, o której piszesz, to w sumie nie dziwię się,
    że ją zamknęli.

    --

    Ewa