    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <s5tq8t$1hrj$1@gioia.aioe.org> <1c72zg1sbgitt$.dlg@myjk.org>
    <s689np$qf9$1@gioia.aioe.org> <e...@m...org>
    <s6av21$4t9$1@gioia.aioe.org> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <bk0ee453m1vy$.dlg@myjk.org> <s6gdcr$lgf$1@dont-email.me>
    <b63cxymil6v0$.dlg@myjk.org> <s6ite8$8jq$1@dont-email.me>
    <1...@m...org> <s6o3pd$34i$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <608ff253$0$530$65785112@news.neostrada.pl> <s6qvv4$elp$1@dont-email.me>
    <60912950$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <s6rark$sfl$1@dont-email.me>
    <60914d56$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <s6ru4u$h17$1@dont-email.me>
    <6091c1ec$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <s6t955$tg7$1@dont-email.me>
    <6092657e$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <s6tr5o$6cj$1@dont-email.me>
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Date: Wed, 5 May 2021 16:28:42 +0200

    W dniu 05.05.2021 o 12:13, ddddddddddddd pisze:

    > No i spoko - pozostańmy przy tym, że dokładność tych testów jest
    > nieznana. Ty jej nie znasz i ja jej nie znam. Ty przyjmujesz że są b.
    > dobre, ja wszystko po kolei kwestionuję.

    Ja czytam i rozumiem to, co jest napisane. Nie przekręcam i nie wyciągam
    idiotycznych, kompletnie nieadekwatnych pseudowniosków.

    > Kwestionuję z dwóch powodów: po pierwsze nie wierzę źródłom, które
    > wszelkie niezgodne informacje usuwają. Po drugie gdyby nie
    > kwestionowanie głosów innych, stałbym w miejscu jak inni - bo gdy
    > większość mówiło "nie da się" ja mówiłem "sprawdzam".

    Twoje "kwestionowanie" i "sprawdzam" jest niestety niewiele warte, o
    czym się przekonałam. I już mi wystarczy na jakiś czas. Jeśli taki
    poziom miała grupa na FB, o której piszesz, to w sumie nie dziwię się,
    że ją zamknęli.

    --

    Ewa