  • 391. Data: 2021-05-02 19:44:03
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-02 o 18:41, FEniks pisze:

    > ?
    >
    > Czyli to nie Ty pisałeś o zgonach po szczepieniu przeciw covid?

    Ale ludzie faktycznie umierają po szczepionkach.

    Jeden gość kilka dni temu się zaszczepił na covid i po godzinie od
    szczepienia umarł.

    Samochód go potrącił śmiertelnie na przejściu jak wracał ze szczepienia
    do domu.

    Ktoś powie, że jego śmierci nie spowodowało bezpośrednio szczepienie.
    Ale niesmak pozostał i jestem pewien, że kiedyś po tej szczepionce by
    umarł ;)

    A propos - szczepić się czy nie szczepić?

    Ludzie z powodu teorii spiskowych na temat szczepionek i szczepień mają
    już tak namieszane w głowach, że podejmują irracjonalne decyzje.

    Sąsiadka mojej koleżanki śmiała się z niej, że ta zapisała się na
    szczepienia. Śmiała się twierdząc, że ten cały covid to zwykła grypa i
    że jest to tylko nakręcane przez rząd, a szczepionki to najgorsze zło.
    Kilka dni temu przyszła do koleżanki spłakana, bo jej
    trzydziestoparoletnia córka wylądowała w bardzo ciężkim stanie w
    szpitalu i nie wiadomo czy z niego wróci żywa. Cały czas jest w szpitalu
    pod respiratorem. Dziewczyna, która do tej pory nie skarżyła się  na
    zdrowie.

  • 392. Data: 2021-05-03 01:51:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 maja 2021 o 14:33:23 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Pieprzysz.
    > Pierwsza z rzędu. Nie dziękuj.
    >
    > https://www.gdziepolek.
    > pl/produkty/95340/vaxigrip-tetra-przeciw-grypie-inie
    kcja/apteki
> [...]
    > 2. Osoba zaszczepiona nie może być nosicielem.
    > 3. Wirus zniknie całkowicie ze społeczeństwa
    > 4. Ludzie już nie będą go przekazywać i już nie będą chorować.
    > Tak. Był zaszczepiony, zachorował, wylądował w szpitalu, zmarł dzień po
    > wpisaniu ze szpitala.
    > To są ogólnie znane fakty.
    > Tupnij jeszcze nóżką.
    > Ja żadnych pieniędzy od ciebie nie chce. Więc ten argument sobie
    > zachował dla swojej rodziny, na zdaje się przy tej okazji narzekałeś że
    > musisz płacić za ich lekarstwa.
    > Ale których faktach? Ruchu dla ciebie niewygodnych czy tych z oficjalnej

    Mógłbyś omówić pkt 3 i 4 na przykładzie grypy Hiszpanki albo z bliższych czasów grypy
    Hongkong. Z czasów odleglejszych ospa prawdziwa. Wszystkie te pandemię były wirusowe.
    Wszystkie wyhamowały bez specjalnej ingerencji medyków. A następnie praktycznie
    zaniknęły. Ludzie przestali przekazywać sobie tamte wirusy. Są i wirusy które pomimo
    szczepień nie zaniknęły. Wirus polio jest utrzymywany w ryzach dzięki szczepieniom.
    Ale i tak odnotowuje się rocznie pewna niewielka ilość zachorowań na polio.

  • 393. Data: 2021-05-03 07:49:39
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Podobnie z witaminą D. Nie ma informacji bo to nieprawda wymyślona
    przez takich jak poseł "szczęść boże".

    nie ma informacji, bo tego typu głosy są pomijane:
    https://youtu.be/mDjv2D2Kdss

    na ten temat debaty też nie będzie, tylko zostanie to zamilczane:

    https://instytutsprawobywatelskich.pl/trzy-pytania-d
    o-ministra-zdrowia-w-sprawie-bezpieczenstwa-i-skutec
    znosci-szczepien-na-sars-cov-2/

    Lukasz

  • 394. Data: 2021-05-03 08:03:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 19:19, Myjk pisze:
    > Sat, 1 May 2021 07:44:53 +0100, ddddddddddddd

    > Tak samo ja nie wiem kogo ty nazywasz lewakami, dlatego miałeś to wyjaśnić
    > a nie odpowiedać pytaniem na pytanie. Wg ciebie cały świat to lewaki, to
    > gdzie są "nielewaki" i kto to konkretnie jest?

    ok - socjaliści i na lewo od nich

    > Wyjątki które twierdzą inaczej niż "mainstream".

    to nie są wyjątki, tych głosów jest dużo więcej, tylko szybko są
    usuwane, dzięki czemu tobie wydaje się, że to wyjątki

    > Atam, ostatnio był w majnstrimie gość co twierdzi że amantadyna leczy z
    > covidu. Reszta świata nieświadoma. No ale wiadomo, przecież to światowy
    > spisek żeby zarobili na szepionkach, żeby firmy poupadały i żeby bogaci je
    > mogli wykupić, to nie może być takiego oczywistego leku.

    nie wiem czy komuś amantadyna w leczeniu cvd zaszkodziła. A jeśli nie,
    to nie wiem dlaczego jeszcze nikt jednoznacznie nie odpowiedział czy
    choć części pomaga. skuteczność "szczepionki" sprawdzamy, to i ten lek
    powinien być dawno sprawdzony

    > Ponieważ w temat jest zamieszany CAŁY ŚWIAT, a takich głosów,
    > weryfikowanych zresztą, jest tyle co kot napłakał. Wiesz, w to co twierdzi
    > Zięba też wielu wierzy i pieklą się że nikt go nie pokazuje w majnstrimach.

    w obydwie strony weryfikowanych głosów jest praktycznie wcale.

    Np. tutaj badanie mówi, że ponad 90% testów PCR może być fałszywie
    pozytywnych, a my ich nadal będziemy używać, bo rząd twierdzi, że są
    bardzo dokładne:
    https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMp2015897
    Ktokolwiek wspomni o tym?
    https://instytutsprawobywatelskich.pl/trzy-pytania-d
    o-ministra-zdrowia-w-sprawie-bezpieczenstwa-i-skutec
    znosci-szczepien-na-sars-cov-2/
    Nie, tak samo jak o poprzednich apelach.
    Nawet jeśli nie mają racji, to należy im się taka sama debata, jak
    naganiaczom na w pełni przetestowane i bezpieczne szczepionki będące w
    fazie testowej ;)

    > 2-3 tygodnie po ogłoszeniu ilu mieliśmy zarażonych, przypomnisz może?

    mówię o UK, nie Polsce. Na pewno w telewizji już były trupy na ulicach i
    ogromne cyferki. Z resztą później nic się nie zmieniło.

    Lukasz

  • 395. Data: 2021-05-03 08:07:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Amantadyna pomaga w początkowej fazie - ogranicza replikację wirusa
    > (nikt tego nie neguje).
    > Pomoże jak ją dostaniesz na początku infekcji. Ona w przypadku covida
    > niczego "nie leczy". Jak już jesteś w zaawansowanym stanie to nic nie
    > pomoże.

    to dlaczego nie podaje jej się na początku, tylko czeka do pogorszenia
    stanu- żeby nie było już jak pomóc? Właśnie tego mi brakuje - jest tylko
    jedno rozwiązanie: szczepimy, nie próbujemy pomóc inaczej. tylko nowa
    szczepionka co sezon uratuje wam życie.

    Lukasz

  • 396. Data: 2021-05-03 08:10:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Naście lat w tej grupie uczestniczę, ale takiego wątku który pokazał
    > tylu kryptokomunistów to nie pamiętam.

    Czasem dobrze się zorientować, że większość tego chce (powrotu komuny).
    Wtedy z czystym sumieniem można dbać o siebie i swoją rodzinę, nie mając
    wyrzutów, że się nie pomaga innym...

    Lukasz

  • 397. Data: 2021-05-03 09:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Sam jak zwykle pieprzysz, bo po raz kolejny nie ogarniasz jak
    > działają szczepionki. Literalnie, na cholerę mi i mojemu dziecku
    > szczepienie po sezonie grypowym?

    Dokładnie. Przez długi czas ich brakowało a potem nagle stwierdzili ze
    nie maja chetnych... Gdzie były te szczepionki przez ten czas?
    Po sezonie grypowym 2019/2020 zutylizowano w PL około 100tys
    szczepionek na grype.
    Jak to jest kurwa mozliwe?
    Nie lepiej było zrobić akcje darmowych szczepien dla chetnych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 398. Data: 2021-05-03 10:00:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-05-02 o 13:17, Myjk pisze:
    > Sun, 2 May 2021 11:44:44 +0200, t-1

    > Czego znowu nie zrozumiałeś?

    Skąd się tacy durnie jak ty biorą.

  • 399. Data: 2021-05-03 10:36:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.05.2021 10:38, FEniks wrote:
    > Hm, to w końcu czym się odczulasz - zastrzykami czy tabletką? Chyba nie
    > zrozumiałam.

    Purethalem. Tą "środkową" opcją. Ale fakt, że 2,5 roku temu za pierwszą
    fiolkę zapłaciłem 260zł. A ze 2m-c temu płaciłem już 380zł.
    Przeciwhistaminowe jak Lirra, to już doraźnie w razie potrzeby.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 400. Data: 2021-05-03 11:11:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 02.05.2021 17:00 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    nie-miesnia- >>
    > Ja sie na temat radzieckiej szczepionki nie wypowiadam. Ruskom nie
    > ufam, mogli w labach przewalic co chcieli i ich szczepionką nie
    > chciałbym sie zaszczepić. Nie da sie porownac ich wiarygodnosci z
    > rynkiem europejskim.
    > Ale przeciez masz prawo. Masz nawet prawo sie obawiac. Tylko
    > przykładaj odpowiednia miare do zjawisk. Duzo wieksze zagrozenie
    > zakrzepica powodujesz np prowadzac niezdrowy tryb zycia, nie
    > urpawiajac sportu niz przyjmujac szczepionke, nawet jezeli
    > przyjmiemy ze rzeczywiście kazdy zdiagnozowany przypadek był
    > powikłaniem po szczepionce.

    Dzięki, że chociaż jeden dał mi prawo do samodzielnej decyzji w sprawie
    szczepienia.

    I tylko o to mi chodzi.

    --
    Pete